סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

הכל נסוג ונעלם

13_09_2011_165211“מבחינתי, מספרת מרת ריקי טהרני מחולון, הכל החל לפני כחודשיים. הייתי בביקורת רפואית ב”אסותא” בת”א. הרופא שבחן את תוצאות הבדיקות, היה נראה מוטרד. “יש לך עליה מדאיגה באחד הערכים. כדאי שתעשי בדיקת M.R.I ראש”.

חלף כשבוע ימים, מאז הבדיקה, כאשר קבלתי הודעה טלפונית להגיע בדחיפות לבית הרפואה אסותא.

פניו החתומים של הרופא, הבהירו לי שהעניין לא פשוט. “ראיתי את התוצאות, ועליך לפנות למומחה ראש”. כך הגעתי לפרופ’ משה הדני, ראש מחלקה בתל השומר שהבהיר לי כי ב- M.R.I ורואים ממצא לא תקין. “זה נראה כגידול. והשאלה היא האם זהו גידול שפיר או … ח”ו. בכל מקרה, יש צורך בניתוח ראש”.

הוא הפנה אותי לד”ר צבי כהן נוירכירורגי בתל השומר, שבסיום הפגישה צירף את חוו”ד כי התגלה גידול, ה”י וחייבים לנתח. כהכנה התבקשתי לעשות בדיקת .C.T.

ניתן לשער אלו מחשבות התרוצצו במוחי. בכיתי ללא הרף.

אימי הציעה לי להצטרף אליה לשיעור בחסידות אצל משפ’ צור בחולון, ושם לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח ולבקש את ברכתו. התשובה הכילה התייחסות בולטת לנס ולנסים. הסבירו לי שאני יכולה להיות רגועה.

אכן, התשובה שהתקבלה מה-C.T. הייתה טובה, אך לא שינתה את התמונה. בתוך כמה ימים קבלתי זימון לניתוח ביום ראשון כ”ח מנחם-אב (28.8.11) בבית הרפואה “אסותא”. הייתי כולי בחרדות. לא יכולתי לשאת את המחשבה, של ניתוח ראש.

בשלב זה הגעתי יחד עם אימי אל הרב זמרוני ציק מנהל בית חב”ד בבת ים, שם כתבתי שוב ובקשתי רפואה שלמה. הכרזתי “יחי..” והתשובה התקבלה בכרך א’ עמוד קפ”ה, שם צויינה הברכה: “ולקראת השנה הבעל”ט אנו מאחלים לך שנה טובה ומתוקה, אשר בקרוב הרשעה כולה בעשן תכלה ותחל שנה וברכותי’ה ותחזור לביתך בריא ושלם”.

המילים “תחזור בריא ושלם” היו עבורי הכל.

ביום ראשון, כ”ח מנחם אב, הגעתי לבית הרפואה. עשיתי את ההכנות ועמדתי כבר להכנס לניתוח, והנה בשעה 14:15 הגיע הרופא המנתח והודיע שבכוונתו לערוך שוב פעם בדיקת M.R.I… נכנסתי לבדיקה כשספר החת”ת צמוד אלי ואני ממלמלת תפילה.

לאחר סיום הבדיקה, הרופא ניגש ואמר לי “אנחנו רואים שיש שינוי, יש משהו לא ברור. את לא עושה את הניתוח כעת. בעוד כשעתיים נעשה לך צילום נוסף”. הנס החל להפציע.

בשעה 17:45 לאחר שעשיתי שוב את הבדיקה, אני שומעת מעמדת האחיות צעקות של שמחה “מבוטל, מבוטל”… עדיין לא קלטתי. ואז הגיע הרופא כולו נרגש. “הניתוח מבוטל. הממצא נסוג ונעלם. זהו ממש נס. אין לך כלום, את הולכת הבייתה”. למחרת כבר בשרתי לרבי שליט”א מלך המשיח, שהתקיימה ברכתו “ותחזור לביתך בריא ושלם”.

התשובה באגרות הקודש, התייחסה לחגיגת י”ט כסלו, חג הגאולה. הרב זמרוני אמר שבפשטות, הכוונה היא, לערוך סעודת הודיה ולפרסם את הנס.

ביום ראשון השבוע, התקיימה בבית משפ’ טהרני, התוועדות עם מרת חני ציק וסעודת הודיה. השתתפו שם עשרות מחברותיה של ריקי, ששמעו את הנס ממקור ראשון, וקיבלו על עצמן החלטות טובות לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה.

שיחת הגאולה, גליון 865

One Response so far.

  1. מאירה says:

    שמי מאירה בעקבות הסיפור הניסי שלך גרמתי לי לחשוב שאולי גם אני יוכל לצאת מהמצב שאני נימצא תבורי כי אם יש אלוהים יש ניסים אשמח שתיצרי קשר והאספקה לך על הבעיה שלי ואשמח לקבל מידע לגבי אותו רב

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...