סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ינידו אנשים עפעף ויאמרו “שאלו יהיו הצרות שלנו”, ויש קשיים רציניים, מולם אדם חש קטן וחסר אונים, נטול כוחות וחסר תקווה, המוצא היחיד הוא להרים עיניים לשמים. כזו היתה הרגשתו של דוד, יהודי מבוגר מחולון, כשיצא מביקור אצל הרופא. זו לא הפעם הראשונה שהוא שומע את הבשורה הזו, גם לא השניה, תמיד היה חזק, תמיד התגבר, אבל עכשיו… עכשיו הוא חש שזה יותר חזק ממנו.

חייו של דוד היו מלאי תלאות. כאילו לא די בכך, גילו לפני מספר שנים גידול ממאיר בגופו. “המחלה הידועה”. דוד נאלץ לעבור טיפולים קשים ומתישים ששאבו ממנו כוחות פיזיים ונפשיים עצומים. תקופה ממושכת ארכו הטיפולים עד שסוף סוף בישרו לו הרופאים כי הוא התגבר סופית על המחלה ויכול להמשיך את חייו כאחד האדם. דוד וכל משפחתו שמחו שמחה גדולה, אך היא לא ארכה זמן רב. המחלה חזרה, התפרצה בגופו בשנית ועשתה בו שמות. שוב טיפולים ארוכים ומתישים, שוב גיוס כוחות אדירים פיזיים ונפשיים שדוד לא ידע שהם קיימים בו ושוב להתעקש ולהאחז באומץ בפתיל החיים. והוא ניצח. ברוך השם, גם בפעם השנית גבר דוד על המחלה.

אבל כשהוא נכנס בשלישית בדלתות המחלקה האונקולוגית, ברכיו רעדו. כמה עוד יוכל להלחם?! בדיקות. דגימות. כאבים. הפנים החמורות של הרופאים שוב הביטו בו והוא הרגיש שעולמו חרב עליו. האבחנה הייתה ברורה: המחלה התפרצה בגופך. שוב, בפעם השלישית…

הרופאים היו פסימיים לגבי סיכוייו להחלים. גם דוד עצמו כבר חש נטול כוחות וחסר מוטיבציה למלחמה.

בתו של דוד, אלינור בוחניק, עשתה כל מאמץ כדי להרבות בזכויות לרפואת אביה. היא החליטה לבקש מ-40 נשים שיתפללו עליו באופן קבע ויקיימו את מצות הפרשת חלה לזכותו. במקביל היא פנתה לשכנתה החב”דניקית, גב’ אפרת קנטור, לבקש שתצטרף לתפילות. גברת קנטור הציעה לה לפנות לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות אגרות הקודש ולבקש ברכה עבורו.

עוד באותו ערב, כ”ב סיוון, כתבה עבורה הגברת קנטור בקשה לברכה, לרפואה שלמה בקרוב ממש.

תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח התקבלה באגרות קודש כרך ו עמוד ריח-ריט:

“בברכה שיבשר בקרוב בשורה טובה בכל הנ”ל . . בברכה לבריאות הנכונה לו ולכל בני ביתו שיחיו ברוחניות ובגשמיות גם יחד. נ.ב. מוסגר-פה הרשימה שהוצאה לאור לימי הגאולה והסגולה י”ב י”ג תמוז שעברו ובטח יזכה בה את הרבים”.

הברכה הייתה מפורשת – לבריאות נכונה לדוד ולבני ביתו. היא הפיחה חיים באלינור ובני המשפחה והעניקה בטחון וציפיה שהנס בוא יבוא

במכתב גם הוסבר שלכל איבר בגוף האדם יש מצווה המתאימה לו, רמ”ח מצוות עשה’ מכוונים כנגד רמ”ח איברים, ושס”ה מצוות לא תעשה’ מכוונים כנגד שס”ה גידים. וכאשר מתחזקים במצוות וברוחניות – הגוף הגשמי מבריא ומתחזק באופן שהמחלה נמנעת מראש.

דוד קיבל על עצמו החלטה טובה ללמוד שיעור בגמרא ואלינור החלה להשתתף בשיעורי חסידות לרפואתו. בהשגחה פרטית, נקבעה בדיקת T.C .במרכז הרפואי תל השומר לאבחון המצב המדוייק של הגידול – בדיוק ליום ראשון י”ב תמוז חג הגאולה, התאריך המיוחד שהוזכר במכתב. מול תוצאות הבדיקה עמדו הרופאים פעורי פה ולתדהמתם לא היה גבול: הגידול נעלם. לחלוטין! .

שיחת הגאולה

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...