סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע:

לפני כשנה וחצי, בעלי, פרץ, החל להתלונן על כאבי ראש שתקפו אותו במפתיע. חשבנו שזו שפעת חולפת שלא תשאיר זכר אחרי ימים או שבוע. אולם בפועל כעבור מספר ימים חיינו השתנו באחת…

ביום לא בהיר אחד, בעלי התמוטט לפתע בבית ואיבד את ההכרה… הוא פונה בבהילות לבית הרפואה ‘סורוקה’, שם איבחנו שהוא סובל מדלקת קרום המוח. הרופאים הורו להשאיר אותו מורדם ומונשם. בפיהם של הרופאים לא היו בשורות של תקווה. הם כלל לא היו בטוחים שהוא יצליח לשרוד את זה, ואפילו אם הוא כן יתעורר, גם אז לא ידוע כמה יהיה הנזק המוחי.

חיינו חשכו באחת. היינו המומים ומבולבלים. צרה גדולה נחתה עלינו במפתיע ואין ביכולתנו להושיע… חלפו מספר ימים ועל דלת ביתנו דפקה אחת השכנות, חסידת חב”ד בשם רחל גוב- ארי. “שמעתי על המקרה הנורא שאירע לכם, ואני חושבת שהדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות עכשיו הוא לכתוב לרבי שליט”א מליובאוויטש מלך המשיח באמצעות אגרות הקודש ולבקש ממנו ברכה!”. לא היה לי שמץ של מושג מה הן ‘אגרות הקודש’, אבל גיסתי דחקה בי לכתוב, “זה משהו אדיר! את חייבת לנסות!”

וכך התיישבתי לכתוב מכתב מפורט. ביקשתי מעומק הלב שבעלי יתעורר ויחזור לחיים, וכמו כן שאלתי אודות עניין שהרופאים עצמם התלבטו בו: חלק מהרופאים טענו שצריך לנסות מידי בוקר להעיר את בעלי מתרדמתו ולעומתם היו רופאים אחרים שטענו שזה יכול להזיק ועדיף לחכות שהוא יתעורר מעצמו. גם על כך כתבתי ושאלתי.

הכנסתי את המכתב באקראי בכרך ט’ של ‘אגרות הקודש’ של הרבי שליט”א מלך המשיח, ושם בעמוד נז הופיעה התשובה. הוכיתי בתדהמה: התשובה כולה עוסקת בחשיבות שמירת בריאות הגוף של יהודי, ואת המכתב הרבי מתחיל “למותר לעוררו עוד הפעם על המצווה לשמור על בריאות הגוף”. ראינו בזה גם תשובה ברורה שצריך אכן לנסות לעוררו.

היינו מעודדים מהתשובה וציפינו לנס. והנס אכן התרחש… למחרת הוא התעורר! היינו בשמחה ובהתרגשות גדולה. הוא החל להבריא במהירות. תוך זמן קצר הוא שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ למחלקה הנוירולוגית, ואחרי ימים ספורים הוא שוחרר הביתה, שבוע וחצי לאחר שהתעורר. כבר חשבנו שהחלק הקשה מאחורינו. אולם אחרי יומיים בבית, בעלי קרס פעם נוספת ואיבד את ההכרה. ושוב לטיפול נמרץ…

למחרת בבוקר, בדרכי לצאת לבית הרפואה, פגשתי ברחל, השכנה החב”דניקית. אמרתי לה שבעלי שוב קרס והוא מאושפז בבית הרפואה. רחל הזדרזה והלכה מעצמה לכתוב שוב לרבי שליט”א מלך המשיח ולבקש עבורו ברכה. היא התקשרה אלי נרגשת ואמרה שיש ברכה מפורשת לרפואה. הרבי שליט”א מלך המשיח כתב בסיום המכתב “בברכה לפורים בריא ושמח”. היה זה שלושה שבועות לפני פורים.

ואכן, יומיים לפני פורים, בעלי השתחרר הביתה, בריא לחלוטין ללא שום פגיעה מוחית. הוא אפילו חזר למשרה מלאה בעבודתו בתור מהנדס. מאז אנחנו שומרים שבת ומקפידים על דיני טהרת המשפחה. תודה לבורא עולם שנתן לנו את האפשרות לזכות בניסים גלויים על ידי הרבי שליט”א מלך המשיח! .

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...