סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

מכתב אחד והאבן יצאה

comp-igrot-kodesh-site-new-450אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה והמהירה ביותר בכל שאלה או בקשת ברכה. נכנסים לכתובת אתר האינטרנט: www.igrot.com, ושם ניתן למצוא, בשער שפות (!) שונות את אפשרות הכתיבה. לאחר הכנסת שם פרטי ושם האם, ניתן לפרט את בקשת הברכה, ואז המערכת מזכירה לפונה להכריז “יחי אדוננו” לפני שהמאגר רץ באופן אוטומטי (ללא שיש למערכת אפשרות לזהות את תוכן נוסח הבקשה) בין כל כרכי אגרות הקודש, שנפתח לאדם בצורה במדמה ספר פתוח עם שני העמודים מולו.

ברוב המקרים הפונה כבר מוצא את התשובה לשאלתו, או מקבל את הברכה המופיעה מולו. במקרים שלא, יש לו אפשרות להתייעצות טלפונית עם רשימת רבנים (או משפיעות לנשים בלבד) הזמינים לאורך היום ומסייעים בהבנת התשובה. הרב שלום לוגוב, העומד מאחורי הקמת ותפעול האתר, מוסיף כי לפונים בשפה האנגלית, ניתנת האפשרות לקבלת את התשובה בשפת פנייתם, כאשר נפתח להם כרך אגרות קודש בשפה האנגלית. “בשבוע שעבר, הוא מספר, פנתה אלי שרה, אחת הגולשות באתר, ולאחר שהציגה את עצמה בשמה ופרטיה, היא שיתפה אותי בסיפור המופת הבא שאירע לבעלה, בזכות הכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות הכתיבה באתר ופתיחת האגרות קודש בצורה וירטואלית. ביום שלישי כ”ט סיון ערב ראש חודש תמוז, מצאתי את עצמי כותבת מכתב ארוך ומפורט לרבי שליט”א מלך המשיח, בו פירטתי את המקרה.
נוסח המכתב הרי הוא לפניך:

“אני כותבת כעת, בקשר למצבו הבריאותי של בעלי, אנו נשואים למעלה מארבעים שנה. ולאחרונה התגלתה אצלו אבן בכליה, עשינו בדיקות שונות והתברר כי האבן הינה בגודל משמעותית היוצרת (ל”ע) חסימה, והרופאים בשלב זה כבר החלו לחשוש שהאבן תוביל למצב של אי ספיקת כליות (היל”ת). לאחר שהוא היה מאושפז בבית הרפואה הדסה עין כרם, מיום שישי (שקדם לכתיבת המכתב), ולא חלה עד עכשיו, שום התקדמות, הרי שהרופאים הגיעו למסקנה שעליו לעבור את הניתוח להסרת האבן בדחיפות. ביקשנו מהרופאים לשחררו מהאשפוז לשעה קלה, על מנת שנוכל להתייעץ עם רופא מומחה בשם ד”ר דובדבני, שהסכים לקבלנו באופן מיידי לנוכח הדחיפות.

מסקנתו היתה ברורה: “בשלב זה הייתי אומר שאין להסכים לניתוח, עליכם להתחזק באמונה וביטחון, להיות רגועים, ושלוות הנפש היא זו שתביא לכם את הרפואה” אני ממש מבקשת שנוכל לקבל את ההחלטה הנכונה הנוגעת לבריאותו, אנו ממש רוצים ומקווים שלא ניאלץ לעשות את הניתוח עליו הם ממליצים, מבקשים אנו רפואה שלימה והתמוססות האבן מעצמה והפיכתו לבריא”.

כתבתי בפירוט על כל זה, לרבי שליט”א מלך המשיח ובאתר לחצתי “שלח”. בתוך מספר שניות עלתה התשובה באגרות קודש באנגלית, כרך א’ בעמודים 56-57. לא התעכבתי יתר על המידה כדי לקרוא את התשובה, אבל כמעט ולא הייתי זקוקה לכך. בתוך שעה (!) החל תהליך התממסות האבן, כאשר בסופו של דבר הוא יוצא ללא צורך בניתוח ב”ה.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...