סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

עקשנות מתוך אמונה

מספרת גב’ רחל חזיזה מכפר חב”ד: “לפני כחודש וחצי הגעתי לאשפוז בבית הרפואה “וולפסון” שבחולון, מאחר ועמדתי לפני לידה בשעה טובה ומוצלחת.

אלא, שפתאום נראה היה שלא הכל הולך כשורה. עוד לפני שידעתי את המצב לאשורו, מיהרתי להתקשר לרב זמרוני ציק, מנהל בית חב”ד בבת-ים, איתו אני נוהגת להתייעץ בשעות מצוקה, כשהוא מעלה את בקשת הברכה על הכתב, ומקריא לי בטלפון, את תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח, שהתקבלה באגרות קודש.

התשובה הכילה ברכה ללידה קלה, ועם תשובה שכזו, הכנתי את עצמי לבאות, כשאני מתפללת להקב”ה להתממשות הברכה.

כשעה לאחר מכן עדיין לא נפתרו הבעיות. לחדרי נכנס אחד הרופאים, שהמליץ לי לעשות הליך רפואי, שיזרז את כל התהליך, אך שאני העדפתי, כמובן, להמנע מכל התערבות של הרופאים בהליך הטבעי.

החלטתי שאשאל שוב את הרבי שליט”א מלך המשיח.

אלא שעוד לפני שהספקתי לעשות צעד נוסף בכיוון זה, נכנס עוד רופא, שהודיע לי כי הענינים אינם פשוטים. “לאור הנתונים שאנו רואים כעת, נשקפת פה סכנת חיים כפולה, גם לך וגם לתינוק. אנו לא רואים מנוס מהליך הזירוז”.

מיהרתי לצלצל שנית להרב ציק, כשהוא מעביר לי בחזרה את תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח, שהכילה הוראות קצרות וברורות: בטבעיות, בזריזות ובקלות. בגוף התשובה הוזכר גם האדמו”ר המהר”ש, כשאני מייד נזכרת, שבעוד שעות ספורות יחול יום ב’ אייר, יום הולדתו.

גם הוראה למעשה הופיעה בתשובה: הרבי שליט”א מלך המשיח מעיר על חלישות בשיעורים, ובמיוחד אלו המיועדים לאנ”ש. מיד קיבלתי על עצמי לחזק שיעור בו נהגתי להשתתף.

הודעתי לרופאים, כי קיבלתי תשובה מהרבי שליט”א מלך המשיח לא לעשות את הזירוז. מבע פניהם ונסיונותיהם לשכנעני, נענו בתוקף, שאין על מה לדבר, למרות דעתם האחידה.

שני הרופאים התחלקו בדעותיהם: בעוד האחד לא מסכים לשמוע לדברי, הרי שהשני הכריע, שיש לעשות כבקשתי, ולהעבירני לעת-עתה לאשפוז במחלקת הנשים, כמובן תוך פיקוח רפואי צמוד.

שעת ערב יורדת על המחלקה, ואני מותשת מיום שלם של התרוצצויות במחלקה, מקוה לעבור את הלילה בשקט, אבל, משמים דאגו שלפנות בוקר אתעורר, תוך שהאחיות מעבירות אותי בזריזות לחדר הלידה…

בשעת בוקר מוקדמת זכיתי לחבוק את ביתי, שנקרא שמה בישראל שיינא רבקה שתחי’. כשהרופאים המומים לראות כיצד הכל הסתיים ללא התערבות חריגה.

אותו רופא שאל את האחיות: “היכן היא האשה מכפר חב”ד? אני חייב לדבר איתה”. הוא ניגש לחדרי, כשהוא מביע את התפעלותו מעוצמת האמונה המוחלטת: “אני שמח שבסוף הכל הסתדר כמו שאת האמנת מההתחלה”.

אגב, במשך מספר ימים לאחר הלידה, הבחנתי שהתינוקת אינה רגועה, פרצי בכי הפריעו לה לישון כפי שצריך, ואנו לא הבנו מה קרה.

“שיר המעלות” ותמונה של הרבי שליט”א מלך המשיח הקיפו אותה, ולא הצלחתי להבין מה מציק לה.

באותו שבוע פורסמה ב”שיחת הגאולה” השיחה של הרבי שליט”א מלך המשיח על הקפדה על חינוך הילדים עוד לפני הלידה וגם הוראתו שלא לשים לילד ציורי חיות לא-טהורות. משהו משך אותי לבדוק שוב, האם הכל בסדר מבחינה זו, כשלפתע גיליתי על השמיכה ציורי דובי, שנעלמו מעיני עד אז. השמיכה הוחלפה, והתינוקת סוף-סוף נרגעה והלכה לישון במנוחה כשהיא מתכסה בשמיכה חדשה.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...