סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

אשר נולד לו בן למזל טוב

ממאפייני תקופתנו זמן הגאולה, זהו העובדה שתופעת הנס, הולכת ונעשית דבר שבשגרה – “שגרה של ימות המשיח”. על אחד מניסים אלו מספר הרב הרצל בורוכוב, מנהל המרכז לאגרות קודש ברחובות.

במסגרת עבודתנו ב”מרכז לאגרות קודש”, אנו מקבלים פניות מכל רחבי הארץ. לפני מספר חודשים פנתה אלינו אשה מכפר סבא, בשם מרים אסא ובקשה את עזרתנו בכתיבת בקשת ברכה דחופה, לרבי שליט”א מלך המשיח.

התברר כי האשה נמצאת בחודשי הריון מתקדמים, כאשר בבדיקות דם שגרתיות שעשתה התגלה שיש לה וירוס מסויים, שמהווה סכנה גדולה לעובר.

חוות דעת הרופאים הייתה, שהיות וזה עלול לפגוע בעובר, ע”כ דרשו ממנה לבצע הפסקת הריון, שפירושו הריגת העובר, ה”י.

על המשך מספר מרת מרים עצמה: “לאחר קביעת הרופאה, נותרתי באופן די טבעי בהלם מסויים, “מה עושים? כיצד מקבלים החלטה בעניין כה גורלי”.. אך מייד נזכרתי שמשפחתנו נמצאת בקשר מתמיד עם הרב הרצל בורכוב ואשתו חגית. באמצעותם כבר פנינו בעבר לקבלת עצה והדרכה מהרבי שליט”א מלך המשיח בנושאים שונים מחיי היום-יום.

כעת כשהייתה בידי קביעת הרופאה, פניתי למרת חגית בורכוב, שהכניסה מיידית את שאלתי לאחד מכרכי האגרות קודש. התשובה שהתקבלה הכילה ברכה ברורה להמשך ההריון ודברי הרגעה שאכן הכל יהיה בסדר.

לאחר מכן עשינו עוד מספר בדיקות שגרתיות ושלחנו אותם עם הקודמות, לעוד מספר רופאים המתמחים בסוג זה של וירוסים. כולם היו בדעה אחת, שיש להפסיק את הריון (ח”ו) ובמהירות האפשרית.

גם בבדיקת חלבון עוברי שעשיתי, התוצאות לא היו טובות, דבר שרק חיזק את חוו”ד הרופאים לבצע הפסקת ההריון, ח”ו.

במהלך תקופה זו, הרב הרצל היה איתי בקשר וחיזק את רוחי, כשהוא מציין בפני כבר היו מקרים דומים של נשים שהיו במצבי וכו’, וב”ה ילדו ילדים בריאים ושלמים למרות כל התחזיות.

בפגישה שנקראת יעוץ גנטי, החתימו אותי הרופאים על מסמך בו הם הם מסירים את האחריות מהריון זה ואני לוקחת על עצמי את כל הסיכון הכרוך בדבר. בעלי כמובן הסכים לדרישה והיה בדעה אחת איתי לאורך כל ההריון.

בשעה טובה ומוצלחת הגעתי ללידה. ואכן ב”ה נולד לנו בן בריא ושלם וזאת לאחר ארבעה בנות. הבן נולד בלידה רגילה ונקרא שמו בישראל יאיר ישראל שיחי’.

ב”ה ילד זה מוסיף הרבה שמחה בבית וכל במשפחה המורחבת לא מפסיקה להתפעל. וכמו שהרבנית חגית אומרת “עוד חסיד של הרבי נולד”, כיום בננו בגיל שלושה חודשים לאריכות ימים ושנים טובות.

לאחר הלידה שלחנו מכתב לרבי שליט”א מלך המשיח, כדי להודות על הנס. התשובה התקבלה בכרך ח”י ע’ תפו, באגרת ו’תתקסו: “הגיעתני בשורה טובה אשר נולד לו בן למזל טוב, ויכניסוהו בבריתו של אברהם אבינו בשעה-טובה-ומוצלחת. ויהי רצון שיגדלהו לתורה לחופה ולמעשים טובים מוארים באור וחום בחסידותי”.

שיחת הגאולה

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...