סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

שליח משמים בזכות הברכה

הרב דורון אורן

היה זה בשעת בוקר של אחד מימי החורף. למרכז משיח וגאולה, בלב העיר ירושלים, נכנסה אישה כבת שלושים, ופנתה אל מנהל המרכז, הרב דורון אורן כדי לקבל את עזרתו, בכתיבה לרבי מלך המשיח שליט”א.

בשיחה עם האישה עלה, כי בעלה ברח מביתם שנה וחצי לפני כן, לאחר שסכסוך מר פרץ בין השניים. הסכסוך הידרדר ובעלה העתיק את מקום מגוריו לאחד המושבים המרוחקים בצפון הארץ, כשכעת אינו חפץ בכל קשר עמה ועם ילדיהם.

אולם בעוד הוא מעוניין בניתוק היחסים ביניהם כליל, חפצה האישה להשלים עמו ולחזור ולחיות יחדיו, לאחר שידעה חודשים של סבל וצער.

בכל פעם שניסתה להשלים עמו, נתקלה בסירוב תקיף. נוסף על כך, זה כחצי שנה שלא שמעה ממנו מאומה, ואפילו מקום מגוריו המדויק נעלם ממנה.

כעת, מששמעה על מופתי הרבי שליט”א מלך המשיח, הגיעה על מנת לקבל את ברכתו הקדושה.

לאחר שקיבלה על עצמה האישה החלטה טובה, שטחה את סיפורה על הכתב כשבסיום ביקשה ברכה, כי בעלה ישוב לביתם וכי יזכו להמשיך ולגדל את ילדיהם יחדיו.

כשפתחה האישה את כרך ה'אגרות קודש' נעתקו המלים מפיה. המכתב שהופיע בעמוד שפתחה, ממוען היה אף הוא לאישה שפנתה בדיוק בנושא שלום בית. “להתחזק בהקפדה במצוות טהרת המשפחה”, נאמר שם, לצד ברכה להסתדרות שלום הבית.

במילות הסבר קצרות העלה בפניה הרב אורן את מהותה וחשיבותה של מצוות טהרת המשפחה. הוא לימדה בקצרה על סגולתה של מצווה זו, והציע כי תקבל על עצמה להקפיד במצווה זו, ככלי ראוי לקבלת ברכתו הקדושה של הרבי שליט”א מלך המשיח.

בסיום המפגש הקצר יצאה האישה את בית המדרש, כשהיא מלאת ביטחון בברכתו הקדושה של מלך המשיח. היא גמרה אומר בנפשה לשמור על ההקפדה בנושא טהרת המשפחה.

למחרת בערב צלצל הטלפון בביתו של הרב דורון. על הקו הייתה האישה, וקל היה להבחין בקולה כי היא נסערת ובפיה בשורות טובות. עוד בטרם פתח ר' דורון בדברים, פנתה האישה בהתרגשות וסיפרה כי בשעות הצהריים התקשר לפתע בעלה!

לאחר מספר מילים, שאל אותה הבעל אודות נכונותה להשלים עמו, ועל כוונותיה לחיות עמו יחדיו מתוך שלום… “חשתי, סיפרה האישה, כי יד שמיימית הובילה את בעלי להתקשר עמה דווקא היום, לאחר ניתוק ארוך כל כך, בו התמיד כל העת בסירובו לחדש את הקשר. אין זו אלא ברכתו של מלך המשיח שהביאה אותו להתקשר דווקא היום, לאחר ברכתו הקדושה”.

לפליאתה על עיתוי השיחה לאחר זמן כה רב, סיפר לה הבעל בפשטות כי באותו יום נפגש עם אחד מידידיו, והוא – שחפץ היה להשלים ביניהם – העביר לו ממנה מסר של פיוס – כביכול בשמה…

מיום ליום התחזקו היחסים בין השניים והם חזרו לחיות בשלום כמקודם.

לאחר זמן מה, סיפר אותו ידיד לאישה, כי באותו יום, כשפגש בבעלה, עלתה במוחו מחשבה על ניתוקו מאשתו. הוא החל חושב אודות שניהם ובלבו עלה הרעיון להשכין ביניהם שלום. לאחר שחשב כיצד יוכל להשלים בין השניים, החליט לגשת ולומר לבעל כי אשתו התקשרה אליו, וכי היא חפצה להשלים עמו.

כך, ללא תיאום כלל עם האישה, הוא ניגש אל הבעל וסיפר לו על מסר ה'פיוס' שהעבירה לו אשתו… הוא לא ידע כי היה שליח בלבד, לקיים בעולם את ברכתו של הרבי מלך המשיח שליט”א.

שיחת הגאולה, גליון 809

One Response so far.

  1. ישראל שלום says:

    ב”ה
    יישר כח!
    יש רבי בישראל!
    יחי המלך המשיח

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...