סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

לגדל זקן או לעזור ליהודים

השבת שעברה, שבת פרשת שופטים, צויינה בלימוד השיחה המפורסמת משנת תנש”א, בה נאמרה ההוראה שצריכים לפרסם לכל אנשי הדור על הנביא הנמצא בדורנו, המורה הוראות ועצות לכל אחד בעניניו הפרטיים, ומנבא לכולם על הנבואה העיקרית “הנה זה משיח בא”.

מילים אלו, שהובאו כאן בתמציתיות, מהוות דחיפה עיקרית לכל תהליך הפצת בשורת הגאולה והגואל, בהשפעתו של הרבי שליט”א מלך המשיח.

במסגרת המבצע, נחשפים כל העת, אלפים ורבבות, לדבריו של הרבי שליט”א מלך המשיח – נביא הדור, נושא הכתיבה ובקשת העצה וההדרכה באמצעות ה”אגרות קודש”.

ואכן, הפניות הרבות, הנעשות בכל מוקד חב”ד בעולם, מצביעות בצורה ברורה, כי אנשי הדור יודעים כי “יש נביא בישראל”, ולכל שאלה או בקשת ברכה, יש כתובת.

במסגרת המבצע, הוקם לפני מספר שנים אתר האינטרנט www.igrot.com המספק אפשרות לכתיבה ובקשת ברכה בעברית, אנגלית ורוסית.

הרב שלום לוגוב הוא זה שמקבל את פניות הגולשים.

“לא פעם אנו מקבלים פניות, מאנשים שכתבו באמצעות האתר ומבקשים את עזרת המערכת בהבנת התשובה. לצורך כך קיים באתר מאגר של רבנים, שתפקידם לסייע לפונה להבין את התשובה, אם באמצעות סיוע במידת הצורך בתרגום התשובה ואם בהבנה מילולית של הנאמר.

בדרך כלל, כשפונה אלינו אדם המבקש עזרה בהבנת התשובה, אני מברר אצלו תחילה האם הוא התכונן לכתיבה כראוי בהחלטה טובה והבין את משמעות המעמד.

בשבוע שעבר, ביום חמישי שלפני שבת פרשת שופטים, קיבלתי אימייל מעניין. הכותב סיפר שהוא נכנס לאתר מגרמניה, וכתב שם את בקשת הברכה. התשובה שנפתחה לו באופן אוטומטי באחד מספרי האגרות קודש, מודפסת בלשון הקודש, והוא מבקש את עזרתנו בהבנת התשובה.

עיינתי בתשובה, ואכן לאורך שני העמודים, בהם נפתחה התשובה, נכתב באריכות על חשיבות גידול הזקן. לאידך לא ראיתי לנגד עיני כל התייחסות ומתן ברכה. ביררתי אצלו בעדינות מה הייתה בקשתו והאם הוא קיבל על עצמו איזו החלטה טובה לפני הכתיבה.

התברר כי הוא לא היה מודע לנושא ההחלטה הטובה, “חבר המליץ לי להכנס לאתר, ואמר שכאן אוכל למצוא את הברכה לבקשתי. כתבתי על בת זוגתי, הזקוקה לטיפול רפואי בהריונה וכן על עסקי שיצליחו”. רק בשלב זה של השיחה התחוור לי, שהפונה אינו יהודי בכלל.

דיברתי איתו על נושא שבע מצוות בני נח, בהם מחוייבים כל באי העולם תוך שאני מצרף לתשובה מידע מקיף על שבע המצוות, כפי שמופצים ע”י שלוחי הרבי שליט”א מלך המשיח, במגוון שפות.

ואכן הפעם כשהוא כתב באמצעות האתר הוא ציין את השמות המלאים שלהם ושל האבות וזכה לקבל התייחסות ישירה לבקשתו: “..לעשות טובה לאיש ישראל אחד פעם אחת בגשמיות או ברוחניות… וגדול זכות התעסקותם בהנ”ל להמשיך בריאות הנכונה לו לזוגתו ולכל בני ביתם שיחיו”. (אגרות קודש, כרך ח' עמוד שלז).

תירגמתי לו את הכתוב, והסברתי לו, שאם בפעם הקודמת לא ראינו כל התייחסות לבקשת הברכה, הרי שכאן הרבי שליט”א מלך המשיח מברך אותו ומעודד אותו להוסיף בעזרה ליהודי. הוא שמע את דברי ואכן נפרדנו בידידות כשאני משתהה על גודל השפעתו של מלך המשיח על כל באי עולם.

ואכן, מי שידייק בדבריו של הרבי שליט”א מלך המשיח, רואה כי יש להגיע ולהשפיע על “כל אנשי הדור” כדבריו הק'”. מסיים ר' שלום את הסיפור.

מוסיף ומספר ר' שלום: חלפה כחצי שנה, וביום ו' אייר, בעודי מעלעל ברשומות אנשים איתם אני עומד בקשר, צץ שמו של אודו אחד לנגד עיני.

“מעניין מה קורה איתו” חשבתי לעצמי בעודי שלוח לו מייל ובו אני מתענינן בשלומו.

“אל תשאל, הוא השיב לי, אכן, כפי שהיה כתוב בברכה שקיבלתי, בשבוע שעבר נולדה לי בן, וכמובן שבמשך השמן העסקים גם הסתדרו…”

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...