סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

גם בבנק גם בבית הספר

הכירותו הראשונית של מר פנחס, עם “מרכז משיח וגאולה” של הרב דורון אורן, במרכז העיר ירושלים, התחילה לאחר טעות שביצע בעבודתו.

במסגרת תפקידו כיועץ השקעות בבנק, התבקש ע”י אחד הלקוחות, לבצע רכישה גדולה של מניות מסוימות בסכום גדול. רק לאחר מספר ימים, שם לב שאת הכסף, הוא השקיע במניות הלא-נכונות, כשאותן מניות מתחילות לאבד מערכן.

חששו שהטעות תתגלה, ותוביל לאי-אמון של המנהל בעבודתו או אפילו לפיטוריו, רק גברו כשמניות אלו, החלו לצלול באופן חריג כלפי מטה.

באותם ימים, נודע לו על “מרכז משיח וגאולה” והוא הגיע למקום לבקש את ברכתו של הרבי שליט”א מלך המשיח.

לאחר שהניח את מכתבו בין דפי אחד מכרכי האגרות קודש, הוא פתח את הספר וקרא את התשובה. בסיום המכתב הופיעה ברכה לברכה והצלחה ולהסתדרות טובה.

לאחר מספר ימים, כבר ניתן היה לראות מגמת התאוששות במניה זו, כשבתוך זמן קצר, מחירה הושווה לזמן הקניה, ומונעת הפסד של כעשרים אלף שקלים מבעלי המניות. אך הנס לא נעצר כאן ולאחר עוד תקופת זמן קצרה, גילה פנחס, שלא יכל בנתיים להוציא את כספי הרכישה, כי מניה זו הניבה תשואות נאות במיוחד לבעלים, שכעת כבר שמע על הטעות, אך שמחתו על התשואה המוצלחת, כיסתה על המשגה.

הסיפור לא נגמר כאן. למכתבו צירף פנחס בקשת ברכה לגבי ביתו הנמצאת בגיל הנערות. זו נתקלה בקשיים בבית הספר בו למדה עד עתה, ונאלצה לעזוב את בית הספר באמצע שנת הלימודים. מורותיה המליצו עבורה לעבור ללמוד בבית ספר מסוים בעיר, אך מנהלת אותו בית ספר מסכימה לקבלה ללימודים, אך מתנה זאת בכך שהבת תלמד בשנתון הנמוך מגילה.

אך הנערה גילתה סירוב עיקש, שלא להסכים לתנאי זה. לא הואילו הפצרות ההורים אל המנהלת, ולאידך אל הנערה. זו כמו זו התבצרו בטענותיהם.

באותו יום, הגיע פנחס לכתוב את מכתב התודה וה”בשורות טובות” לרבי שליט”א מלך המשיח כשלמחרת עתידה היתה להיות פגישה מכרעת בין ההורים, ביתם והמנהלת. גם את הנושא הזה, הזכיר פנחס במכתבו.

תשובתו של הרבי שליט”א מלך המשיח לא הותירה מקום לספקות: ברכה להצלחה בלימודים, עתה כבר הבין פנחס מהי משמעותה של ברכה מעין זו.

למחרת אכן התקיימה הפגישה, ממנה יצאו כולם בהרגשה טובה, והפלא הכי גדול היה שהמנהלת אפילו לא חזרה על תנאה…

חלפו שבועיים, והנה, מופיע שוב פנחס, הפעם עם ביתו, כשהוא מספר לרב דורון אורן, כי למרות הכל, כעת מתעקשת ביתו שלא ללכת לבית הספר בטענה כי הוא “חרדי” מידי לטעמה. “החלטנו, הוסיף, כי נגיע לכאן, נכתוב לרבי מלך המשיח שליט”א את כל הסיפור ונפעל לפי עצתו”.

כשקראה את התשובה שהתקבלה, בעמוד בו פתחה את הכרך, הוסרו מליבה הספקות. התשובה נכתבה לנערה, שהתחבטה בדיוק באותה שאלה, כשהתשובה היא שיש להמשיך וללמוד בבית ספר במסגרת חרדית דווקא, ומוסיף כי עליה ללמוד בבית הספר החרדי ביותר. כמו כן כותב הרבי במכתב, כי אל לה להיות מושפעת מהסביבה והחברה הסובבים אותה.

אין צורך לספר כי הנערה נכנסה מיד ללימודים בבית הספר החדש.

שיחת הגאולה 791

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...