סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

עמידה בתוקף מול הנסיון

25_03_2014_081606על הצלחתו הכבירה של אתר אגרות קודש www.igrot.com ניתן לעמוד בנתונים אליהם נחשף מנהל האתר, הרב שלום לוגוב מכפר חב”ד.

הוא מספר על אלפי כניסות בכל יום, כשכל כניסה הינה לדקות ארוכות (במושגי חשיפה לאתרים, זה נחשב לכמעט כפול מזמן שהייה מאתרי אקטואליה פופולרים), הכוללות פניה וכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח, מלוי פרטי השם ושם האם, הכרזת ‘יחי אדוננו…’ וקבלת החלטה טובה. לאחר מכן, בלחיצת כפתור עורך המחשב באופן אוטומטי הרצה בין עשרות אלפי עמודי הספרים, ולמול הקורא נפתח כעין “ספר” ובו שני העמודים ממש כמו באמיתי, אם אפשרות דפדוף קדימה ואחורה.

ב’קונגרס משיח’ הקודם סיפר הרב שלום, על מופת שאירע לאחרונה, כאשר הוא מדגיש בדבריו עד כמה התשובה המהירה, אותה יכול לקבל כל אדם, מכל מקום, ובאופן שלא מצריך אותו להמתין זמן ניכר, הופכת את הכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח ובמילא, את ההתקשרות אליו, נגישה עבור כל אחד בכל מקום.

“בעיר חיפה פועל רבות במסגרת ה’מבצעים’ הרב פנחס גרוסמן, חסיד חב”ד המתגורר בעיר. לאחרונה כשהגיע לחנות, שם הוא מכיר מזה תקופה את בעל הבית, במסגרת הפעילות, הוא הבחין שפניו של המוכר נפולות.

“מה קרה? איפה מצב הרוח?”, הוא שאל וזה התחיל לספר לו על בעיית ה’שלום בית’ שקמה בינו לבין רעייתו, בעיה המעיבה על שלימות החיים המשותפים.

“אתה יודע שברוך ה’ בחודשים האחרונים אני מתקרב לחיים יהודיים, משתדל לקיים יותר ויותר מצוות, ואפילו הולך לבית הכנסת בקביעות, אלא שאשתי, איך נאמר, הקצב שלה איטי יותר, בתחום זה, ולוקח לה כנראה יותר זמן…

בשבת הקרובה אנחנו מוזמנים, יחד עם כל משפחתה של רעייתי למתחם צימרים מסויים, ואשתי ממש לוחצת שניסע לשם כמובן. אלא שביררתי על המקום, ואין שם בית כנסת אליו אוכל לצעוד בשבת עם ילדי…

ניסיתי לברר אצל אשתי, אולי נוכל להיעדר מהשבת, אלא שהיא לא מוכנה לשמוע על כך בשום פנים ואופן ואפילו אמרה לי, שבאם אני לא אגיע, היא נוסעת עם הילדים בלעדי. תגיד לי אתה מה עלי לעשות?” סיים את דבריו.

הרב פנחס, ענה שגם הוא עצמו לא יודע מה לענות, אך יש מישהו שיש לו תשובה על כל השאלות – הרבי שליט”א מלך המשיח.
“בא תראה, באמצעות המכשיר שאצלי ביד, אני כעת יכול לכתוב, יחד איתך ולקבל מענה לשאלה שלך…” אמר לו, ויחד הם התחילו בהכנות, תוך שהוא מסביר לו בקצרה על הכתיבה והנלווה לזה.

לאחר שמילאו את הפרטים, נפתח להם מכתב, העוסק במעלת מסירות נפשו של הרבי הריי”צ ברוסיה, כנגד כל הלחצים.

“תשמע, אמר לו הרב גרוסמן, אתה צריך לעמוד בתוקף על כל הענינים. אל תתפעל, זה רק נסיון. אתה צריך להגיד לה את דעתך בצורה מפורשת ובלי לחשוש”.

בו במקום, הוציא בעל הבית, את מכשיר הטלפון שלו וחייג לאשתו. הוא התחיל להגיד לה “אני לא מוכן לנסוע לצימרים לשבת, אין שם בית כנסת…” היא מיד עצרה אותו ואמרה: “מה? אין שם בית כנסת? אז ברור שאנחנו לא נוסעים”!

התברר שהוא חשב שהיא יודעת שאין שם בית כנסת, אך היא בכלל לא ידעה, רק כשהוא החליט לעמוד בנסיון, חלפה כל הבעיה מלכתחילה, ב”ה.

יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...