סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

בשבוע שעבר למעלה ממאה חמישים מאזיני רדיו “קול ברמה” יצאו למסע מיוחד במרוקו למשך 11 ימים. על פי התוכנית, היו הם אמורים להמריא מארץ הקודש ולנחות למשך עשרים דקות במלטה, ומשם להמשיך לשדה התעופה במרוקו. לאחר הנחיתה במלטה, קיבלו מארגני הנסיעה הודעה מהרשויות כי אין להם אישור להמריא להמשך הנסיעה. ההודעה התקבלה בהלם אצל הנוסעים, אך בלית ברירה ולאחר עיכוב הם הורדו מהמטוס לטרמינל.

כאשר ראו המארגנים לאחר המתנה מורטת של מספר שעות, כי האישור המיוחל לא מגיע, החליטו לשכור בית מלון הסמוך לשדה התעופה, שם ילונו בלילה. ובס”ד הצליחו להתארגן תוך שעה קלה במזון ואוכל כשר לקבוצה, תודות לשליח של הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט”א בעיר, הרב חיים שלום הלוי סגל שנחלץ לעזרת הקבוצה.

גם במהלך כל השהות בבית המלון נעשו נסיונות להבין את פשר העיכוב ולהשיג אישור חדש להכנס למרוקו, אך ללא הצלחה. למחרת, צוות המלון דרש מהנוסעים לפנות את החדרים, או שיחוייבו בעלות של יום נוסף. בקושי רב חזרו הנוסעים, על מיטלטליהם להמתנה נוספת בשדה התעופה.

כעת הדרמה הגיעה לשיאה כאשר לקראת השעה שמונה בערב, הודיעו למנכ”ל הרדיו אריאל דרעי שנסע יחד הקבוצה, כי בידיהם שתי ברירות: או שיקבלו אישור עד השעה 8 ואז יוכלו לטוס למרוקו כמתוכנן, או שיחזרו לישראל. אך המטוס לא יוכל להמשיך לחנות בחניית שדה התעופה במלטה, לכן עליהם להחליט כעת מה עושים.

כאן נכנס לתמונה ר’ עמי מימון, מנהל התוכן ברדיו שהיה בקשר כל העת עם מנכ”ל התחנה, ששמע ממנו את הלחץ וההפסדים הכספיים שהיו כרוכים בביטול המסע, מלבד העגמת נפש לנוסעים. ר’ עמי, ככל חסיד חב”ד החליט לכתוב לרבי מלך המשיח שליט”א באמצעות האגרות קודש, בכדי לדעת מה לעשות. יותר מאוחר סיפר:”לאחר ששמעתי את כל הדיווחים משם, ראיתי שכולם נמצאים בחוסר אונים, והחלטתי שאכתוב לרבי מלך המשיח. כמו כל יהודי בעולם שכשיש לו בעיה הוא כותב לרבי מלך המשיח. פירטתי לרבי את כל הצדדים וההתלבטויות, והכנסתי את המכתב לאגרות קודש”.

ר’ עמי כתב דרך האתר IGROT.COM וקיבל תשובה מדהימה (כרך ד’ עמוד קע”ד):

קבלתי הודעתו אשר תודה לה’ סוף סוף קבלו רשיון הכניסה למרארוקו…

בו במקום ר’ עמי שלח את התשובה למנכ”ל שהופתע אף הוא, אך התקשה להאמין שאכן יצליחו להמשיך במסע. “אתה תראה שהברכה של הרבי לא שבה ריקם. כזו תשובה ברורה לא משאירה ספק לכלום. אתם ממשיכים למרוקו והכל יהיה בסדר” חתם ר’ עמי את השיחה. בינתיים, הסיפור על המענה מהרבי פרש כנפיים אצל הנוסעים וכולם ציפו דרוכים לראות מה יקרה.

malta-morocco-720

לאחר שעה קלה הושמעה הכריזה בבית הנתיבות: “קיבלנו אישור – ממריאים למרוקו“.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...