סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

הברכה הביאה לעולם ילד בריא

ginzburg-400כל שיעור תורה הינו מקור של ברכה. על אחת כמה וכמה שיעור בתורתו של משיח. ואפשר לראות את זה בחוש.

“בביתי מתקיים שיעור תורה, מזה שנים, מספרת מרת לאה ניקול עמרן משיכון חב”ד בלוד, ברצוני לספר על הברכות הנפלאות שמשתתפות השיעור זוכות בהן.

השיעור הקבוע שמתקיים בביתי מידי יום ראשון, הוא ב”דבר מלכות” שיחות הרבי שליט”א מלך המשיח מהשנים תנש”א-תשנ”ב וסוגיות בגאולה. מוסר השיעור הוא המשפיע החסידי הרב חיים לוי יצחק גינזבורג מכפר חב”ד.

בדרך כלל, אנו נשארות לאחר השיעור ואומרות יחד את פרק מ”א בתניא ועורכות כעין התוועדות קטנה ומברכות אחת את השניה. אני גם עורכת רשימה של המשתתפות ומבקשים את ברכתו הקדושה של הרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות ה”אגרות קודש” ומקריאות את התשובה.

משתתפות בשיעור כ-10-12 נשים, בחלקן מקורבות המתגוררות מחוץ לשכונה. עם אחת המקורבות, אשה בשם תמר, נוצר לי קשר לפני כמה שנים. היה זה לאחר שנפלתי ושברתי רגל. תמר נשלחה לסייע לי מטעם ארגון “שפרה ופועה” ואכן היא מאוד עזרה לי באותה תקופה. תמיד נהגה לומר שהקב”ה לא נשאר בעל חוב ומשלם ואכן שילם לה. בהמשך, הזמנתי אותה להשתתף בשיעור בימי ראשון והיא החלה להשתתף בקביעות.

יום אחד לאחר השיעור היא פנתה וביקשה לכתוב באופן מיוחד בקשת ברכה עבור אחותה, אתי. “היא ובעלה נשואים כבר שתים עשרה שנה ועדיין לא התברכו בפרי בטן. הם ממש מתחננים לה’ לזכות בילדים. אני רוצה שנכתב עבורם”, אכן ישבנו וכתבנו ובקשנו ברכה עבורם.

במקביל, אמרתי לה את ההוראות הידועות של הרבי שליט”א מלך המשיח, בדיקת מזוזות ותפילין וקביעת קופת צדקה בביתם. מכתב התשובה באגרות הקודש, הכיל “בשורות טובות”. אכן, תשעה חודשים לאחר המכתב, אחותה ילדה בת בשעה טובה ומוצלחת.

לתמר יש עוד שתי אחיות, סימי ואושרה. לאחר שהן טעמו מהשיעור הן החלו להשתתף בו.
באותה תקופה סימי הייתה בהריון, ב”ה. בבדיקות השגרתיות שעשתה התקבלו תשובות לא טובות והרופאים הבהילו אותה מאוד.

כתבתי עבורה לרבי שליט”א מלך המשיח כשאני מציינת שהיא לוקחת על עצמה להשתתף גם בשיעור תניא עם הרב זיו קצבי, המתקיים אצל משפ’ מיכאלישווילי בשיכון ביום ראשון, לאחר השיעור ב”דבר מלכות” אצלי.

התשובה הייתה, שבזכות שיעור תניא שמוסיפה שתזכה… ואכן הקב”ה לא נשאר בעל חוב וב”ה ביום כ’ מרחשון השנה, יום הולדת אדמו”ר הרש”ב (רבי שלום דובער, הנשיא החמישי בשושלת חב”ד) נולד תינוק בריא ושלם.

אושרה אחותה, שגם היא הייתה בהריון באה אלי לאחר ששמעה מאחיותיה ומספרת בצער שהרופאים אמרו לה שהעובר לא בסדר, ח”ו. החלטתנו לכתוב. במקביל, היא קבלה על עצמה בדיקת מזוזות, חת”ת וגם לתינוק לפני שנולד וקופת צדקה. היא ילדה בשעה טובה ומוצלחת והכל תקין, ב”ה.

אשה נוספת בשיעור בשם אהובה, יש לה ילד כבן 9-10 ומאז לא הצליחה להקלט להריון. ניסתה סגולות רבות וללא הועיל. עד שהחלה להשתתף בקביעות בשיעור “דבר מלכות” וברוך ה’ נולדה להם תינוקת בי”ט כסלו השנה. כל הברכות מהשיעור ב”דבר מלכות”.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...