סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

אני חש שאני בעצמי שליח של הרבי

גולן אזולאי

גולן אזולאי

גולן אזולאי הוא שחקן ישראלי וזמר מפורסם, שבשנים האחרונות התקרב ליהדות מה שהוביל לכך שהפסיק להופיע בשבת, ואף החל ללכת כשהוא חובש כיפה לראשו. בראיון הוא מספר על הקשר שלו לחב”ד ולרבי.

כמו הרבה צעירים אחרי הצבא, גם גולן נסע להודו לחפש רוחניות, אבל משם הוא חזר מסוקרן עוד יותר להגיע לחקר האמת. כאשר התחיל ללמוד משחק הוא היה בטוח שסוף סוף מצא את מה שחיפש, אך השאלות והחיפוש אחרי עצמו המשיכו.

איך התחיל הקשר שלך עם חסידות חב”ד?

“שכן חב”דניק הזמין אותי ללמוד מאמר של הרבי. נשבתי במתיקות ובהאמת שמוצאים בשיחות האלו. כשחזרתי הביתה אשתי אמרה לי שהיא מרגישה את הרבי, וזה עוד היה לפני שהספקתי אפילו לומר לה על מה למדתי… אחרי הלימוד הזה, המשכתי לעוד מאמר ועוד שיחה וגיליתי עולם מופלא ומדהים. האהבה הזו שהרבי נותן לכול יהודי, וההכרה במה שהחסידות מלמדת שאנחנו “חלק אלוקה ממעל ממש” – אלו היו ציוני הדרך הראשונים במסע החזרה בתשובה האישי שלי.

הלימוד הביא אותך גם לקשר אישי עם הרבי שליט”א מלך המשיח?

בלידה של בני אשתי החלה לחשוש ובעצת ידיד כתבתי מכתב לרבי והכנסתי אותו לתוך כך של אגרות קודש. כאשר פתחתי את הספר במקום בו הנחתי את המכתב, היה שם מענה מהרבי בנושא טהרת המשפחה. לא הבנתי את הקשר של המצב שלנו לנושא טהרת המשפחה והחלטתי לפתוח כרך אחר של אגרות קודש פעם נוספת, אבל למרבה הפליאה – גם הכרך השני שנפתח היה מכתב העוסק בטהרת המשפחה. כאשר פתחתי את ספר שלישי וגם שם הופיע מכתב באותו נושא בדיוק – הבנתי שהרבי מדבר אליי. אין לי מילים להסביר את זה!

אספר לך סיפור נוסף. בתחילת תהליך החזרה בתשובה שלי, נתקלתי במכשולים רבים בגלל העבודה שלי כשחקן וזמר. ובקשתי בלבי מהרבי למצוא את הפיתרון. בלילה ראיתי את הרבי בחלום ובדבריו הוא פירט כיצד עליי לנהוג ומה לעשות. לא ידעתי את נפשי מאושר.

בשנים האחרונות אני מופיע בהרבה אירועים של חב”ד, ואני עד לתופעה המדהימה הזו של בתי חב”ד הפרוסים בכל העולם שעוזרים לכל יהודי בכל מצב. בהופעות אני מדבר על הרבי, ובכלל יוצא לי הרבה לדבר על הרבי עם יהודים שאני פוגש. אני חש שליח של הרבי בעצמי.

הרבי חי וקיים?

כן! אם לא, חב”ד לא הייתה מתרחבת והופכת למעצמה שהיא כיום. אני בטוח שיש ראש לחב”ד כיום, יש מי שמנהיג את החסידות המדהימה הזו.

באחת הפעמים בהן הגעתי לבודפסט על מנת להופיע במסיבת חנוכה של בית חב”ד, היה שם קבוצה מהארץ ששהתה שם שבת טמאד התחברו לבית חב”ד. בהופעה סיפרתי את סיפור החזרה בתשובה שלי. בסיום ההופעה היא נגשה אלי והפתיעה אותי כאשר הבטיחה: “מהיום אני שומרת שבת”. ומסתבר שבעקבות שמירת השבת היא התקרבה עוד ועוד וכיום היא שומרת על קלה כבחמורה.

עוד נס מדהים שחויתימהרבי היה שכרב אחד מתקשר אליי חבר טוב שהחל להתקרב ואומר לי “גולן, אני עם הדת סיימתי”. נבהלתי מאד והזמנתי אותו לביתי למרות שהשעה היתה אחרי חצות הלילה, והוא נפתח וסיפר לי שהשינוי בכיוון התרחש בגלל פגישה עם חבר המגדיר את עצמו כאתאיסט ששיכנע אותו בדבריו.

בהשגחה פרטית קיבלתי יום קודם לכן מחבר חב”דניק את הספר “בטחון באמונה”, המתמצת את מכתביו של הרבי בנושאי אמונה וביטחון. התחלנו לקרוא מתוך הספר מכתבים בנושא האמונה באלוקים, והדברים הברורים של הרבי הרגיעו את ידידי.

למחרת הוא מתקשר אליי ומבקש את הספר. אמרתי לו שהחזרתי אותו בבוקר לחברי החב”דניק ואני לא בדיוק יודע איפה ניתן להשיג ספר כזה. תוך כדי שאנחנו מדברים, מתקשרת בקו השני שחקנית ומעדכנת אותי שבעת שהיא ב”ב . ביקשתי ממנה שתקפוץ ותקנה לי עותק מהספר “בטחון באמונה”, עבור הידיד על הקו השני. היא מצידה החליטה לקנות עותק אחד לעצמה, וסיפרה לי שגם היא וגם בעלה התחזקו מאוד מהקריאה בספר. פה הרגשתי שהרבי פשוט סידר לחברי את הספר.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...