סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

יובל טייב

יובל טייב

בראיון גלוי ורווי אמונה משתף אותנו הזמר והמלחין יובל טייב לרגל ג’ תמוז, בסיפורו האישי.

עוד מילדותי תמיד השתוממתי ועמדתי נפעם אל מול מעצמת השליחות של חב”ד והעומד בראשה – הרבי. הרבי בכל מקום בעולם לכל יהודי בעולם. יהודים שמבלי להכיר דואגים ונכונים בכדי לעזור לעוד יהודי, זוגות צעירים שעוזבים את חממת הבית והמשפחה ויוצאים רחוק לקהילות מנוכרת וחסרות כל סממן יהודי. איך יהודי עומד מבוקר עד ערב בשלג ובחום בכל פינה ומחכה שעות לעוד יהודי שיזכה להניח תפילין?

אני זוכר שתמיד עלתה בי השאלה על הצעירים החב”דניקים – אלו שלא זכו, ונולדו אחרי ג’ בתמוז, אלו שלא ראו ולא שמעו, איך הם, ומאיפה להם הכוח המיוחד הזה, האמונה המיוחדת הזו? איך הם חיים את הרבי וממשיכים במסירות את דרכי אבותם ואפילו עוד יותר מהם. החיות הציפייה לגאולה שפוגשים בילד בן 7 היא עצומה ומשאירה אותי ללא מילים. התשובה היא ברורה: הרבי חי וקיים. הרבי איתנו.

אצלנו בשכונה יש שליח בשם הרב מנחם הורביץ. בערב פסח, אני רואה אותו בגשם זלעפות, לא מוותר ועובר בית אחרי בית לדאוג שלא יהיה יהודי אחד ללא מצות כשרות לחג. אותי זה תפס. כשרואים את המסירות של השלוחים מבינים שהרבי איתנו.

לפני כשנה הוצאת שיר מוצלח מאד שהפך להצלחת ענק .מה מביא אותך, חסיד של הרב יורם אברג’ל, להוציא ממון רב ולהשקיע בכתיבה ובהקלטה?

מינקות קיננה בי התחושה שאני רוצה להעניק לרבי מתנה, ושאלתי את עצמי איך אני יכול להעניק לרבי מתנה של הכרת הטוב. בהתייעצות עם חבריי ורבותיי החלטתי להוציא תקליט שיוקדש כולו לרבי. אחרי שנים של השקעה, הצלחנו בי”א ניסן שנה שעברה להוציא את השיר “הרבי” שזכה לפופלאריות רבה ונישמע היום בכל בית בישראל. הבעיה באמת היא איך בשלוש דקות אנחנו מקליטים על מפעל חיים אדיר ולא מציאותי. אז ב”ה אחרי המון סקיצות ופסילות ובסיעתא דשמייא עצומה הצלחנו להוציא את השיר שהפך להצלחה מסחררת.

מאיפה מתחיל הקשר האישי שלך עם חב”ד והרבי מלך המשיח שליט”א?

יש לי בת דודה ששנים לא הצליחה ללדת. בשנות השמונים אחיינית שלי נסעה לניו יורק ובמסגרת הטיול היא גם נסעה להתברך ב 770 אצל הרבי. היא הציעה לאותה בת דודוה לכתוב מכתב לרבי, אך הבת דודה הייתה סקפטית ומיאושת מרוב נסיונות של ברכות מרבנים ולא כל כך רצתה. אחרי שכנועים רבים היא הסכימה והמכתב ניכנס לרבי. הרבי בירך אותה בזרעא חיה וקיימא, והברכה כמובן התקיימה ונולדה לה בת.

אני יכול להעיד שכל חברי הזנא’ר שלנו מבינים היום שהרבי חי.

שבוע לג’ תמוז מה זה עושה לך?

אצלי הדברים פשוטים – הרבי חי וקיים. אלפי היהודים שפונים אל הרבי ומקבלים תשובות באמצעות האגרות קודש, והברכות שלמעלה מהטבע שאנשים מקבלים דרך הצינור הזה זה סימן ברור שהרבי חי והוא נמצא איתנו עכשיו. אצלי בכניסה לבית יש שתי תמונות גדולות: אחת של הרבי והשני של הרב יורם אברג’ל ע”ה.

אנחנו כולנו מוכרחים לאמץ את הדרך של חסידות חב”ד את האהבה האין סופית לכל יהודי בעולם, זוהי הדרך לגאולה האמיתית והשלימה.

לא אשכח איך בעיצומה של התועדות י”ט כסלו עם הרב יורם אברג’ל הוא הרים את את ספר החת”ת וזעק: מי שאין לו תניא לא יזכה להגאל! אחר כך חשבתי באמת מה הענין הגדול? אבל כשהתחלתי ללמוד תניא גילתי עולם מופלא ובלתי רגיל שפשוט קשה להסבירו במילים, גילתי עולם מופלא של דרך ומהות.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...