סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

הפאה וההריון

igrot-kodesh-books“אגרות קום” או באותיות לועזיות www.igrot.com הוא שמו של האתר באינטרנט המאפשר את ההתקשרות אל הרבי שליט”א מלך המשיח, באמצעות אגרות קודש.

מנהל האתר הרב שלום לוגוב מכפר חב”ד, מספר על מאות פניות מידי יום. מכל קצווי תבל. באתר, המופעל בעברית, אנגלית ורוסית. האתר מאפשר פניה אישית ללא צורך בהזדהות (מלבד שם פרטי ושם האם).

לאחר מילוי השם הפרטי ושם האם, הפונה מציין את תוכן הבקשה, מכריז “יחי אדוננו” כשבלחיצה הבאה הוא מקבל את צילום העמודים האקראיים מתוך אחד מעשרים ושלשה הכרכים של האגרות קודש, המהווים את תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח לפונה. והמופתים מתגלגלים.

“כמנהל האתר, מספר הרב לוגוב אני נדרש לא אחת לענות לכאלה המתקשים בהבנת התשובה וכך אני נחשף לסיפורי מופתים על הרבי שליט”א מלך המשיח.

לפני מספר שנים, פנתה אלי אשה ובקשה הסבר לתשובה שקבלה. במהלך השיחה, סיפרה כי הקשר הראשוני שלה לנושא החל לפני כחמש עשרה שנה. לאחר שעלתה כילדה עם הוריה וסבתא מרוסיה.

היה זה לאחר שהסבתא נפטרה והיא עברה לישון בחדר הסבתא, כאשר בלילות היו פוקדים אותה סיוטים והיא לא יכלה לישון. בשלב זה הם פנו לבית חב”ד המקומי, ושם הסבירו להם כיצד לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח.

התשובה באגרות קודש הייתה, כי העניין עם הדירה יסתדר בקרוב. ואכן היה זה הלילה הראשון שחזרה לישון טוב. מאז ידעה שיש למי לפנות. אפיק הכתיבה באמצעות האגרות קודש, התחזק אצלה משגילתה את האתר “אגרות קום”, לשם כבר פנתה פעמים רבות.

סיבת כתיבתה הנוכחית הייתה, בקשה לילדים. מאז שנישאו לפני למעלה משנתיים הם עדיין לא נפקדו בפרי בטן. לשאלתי על מצבם בשמירת תורה ומצות סיפרה, כי מה שזכור לה מבית הספר זה יום כיפור ונרות שבת ואת זה היא אכן עושה, אך לא מעבר.

במהלך השנים, כתבה לרבי שליט”א מלך המשיח, אך היה זה בהקשר נושאים אחרים, עבודתה ועבודת בעלה אך כעת היא מוטרדת מאוד בהקשר לילדים. וביקשה הסבר בתשובה שהתקבלה.

לאחר קריאת האגרת הסברתי לה שמדובר שם אודות שני נושאים: כיסוי ראש ע”י פיאה נכרית ושמירת טהרת המשפחה.

האשה אמרה כי היא אינה רואה כיצד תוכל למלא את המשימות, לנוכח חוסר שיתוף פעולה מצד בעלה.
ככה עברה שנה כאשר במקביל, הטיפולים לא הצליחו. המעניין הוא שבמהלך תקופה זו היא חזרה וכתבה וקיבלה תשובות מאוד חיוביות: בשורות טובות והתייחסות לבן ובת.

באחד המכתבים, צויין שעליה לא רק לשמור בעצמה על טהרת המשפחה, אלא עליה לסייע לאחרות לשמור. כששאלה במה יכולה היא לעזור, כאשר היא עצמה עדיין אינה שומרת? סיפרתי לה שיש ספר שמרכז סיפורי מופתים על טהרת המשפחה, וביכולתה לסייע בהוצאה לאור של הספר לזיכוי הרבים, היא מייד תרמה.
בשלב זה החליטה שהיא קונה פאה. ואכן החלה לחבוש פאה. שבוע לאחר מכן היא התבשרה ב”ה, כי יש בשורות טובות.

לפני כחצי שנה נולדו להם תאומים בן ובת בשעה טובה ומוצלחת. בדיוק כפי התשובה שקבלה – מכתב על בן ומכתב על בת. ויזכו לגדלם לתורה חופה ולמעשים טובים.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...