סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

קרוב לכל קוראיו

פעמים מבקשי הברכה, מהרבי שליט”א מלך המשיח, מקבלים את ישועתם בדרך לא צפויה, ואף קבלת התשובה או העצה בענינם, מגיעה בדרך מופלאת.

הרב יגאל לוטקין

הרב יגאל לוטקין


הרב יגאל לוטקין שיחי' רב קהילת חב”ד יוצאי רוסיה בבאר שבע, ופעיל בעיר האבות, מספר על אירוע מיוחד, בו היה שותף, בו נוכח לראות, שוב, כיצד דואג הרבי שליט”א מלך המשיח לכל בעיה, של כל יהודי:

“לפני כשנה לערך, פנו אלי זוג מתושבי העיר מר אלכסנדר וזוגתו סבטלנה פמפלוב וביקשו לכתוב ולבקש ברכה מהרבי שליט”א מלך המשיח ע”י אגרות קודש.

לאחר הסבר קצר על הנושא וההכנות הדרושות הם התיישבו והעלו על הכתב את בקשתם. את המכתב, הם הניחו בתוך אחד מכרכי האגרות קודש שבביתי, תוך שהם חוזרים אחרי על הכרזת “יחי אדוננו”… לאחר מכן הם פתחו את הספר במקום שהניחו את המכתב, אולם לא ראו התייחסות ישירה למה שביקשו.

על פניהם ניכרה האכזבה, הם באו מתוך צפיה לתשובה ברורה, שתסיר להם את כל הספיקות, אך נותרו מאוכזבים.

הסברתי להם שהרבי שליט”א מלך המשיח עונה גם כשלא רואים זאת והוא ודאי מברך אותם בכל הברכות. עם זאת, כנראה שבכוונה תחילה, נעלמת מהם כרגע התשובה הברורה לבקשתם, מאחר וישנם פרטים שיתבהרו בהמשך, תוך שאני מציין כי ראיתי לא פעם מקרים שכאלו בעבר. “גם אי-קבלת התשובה, היא תשובה לעיתים קרובות”.

לפני שנפרדנו ציידתי אותם, כמובן, ב'כרטיס משיח' בשפה הרוסית והסברתי להם את חשיבות ההסתכלות בתמונתו של הרבי שליט”א מלך המשיח, שאומר: שכשאתה מסתכל בתמונתו הוא מסתכל עליך בחזרה. “ממילא, סיימתי, ברור עד כמה חשוב להחזיק את התמונה של נשיא ורועה הדור”…

כבר למחרת בבוקר צלצל הטלפון בביתי. על הקו הייתה סבטלנה שביקרה אצלי אתמול עם בעלה, מר אלכסנדר.

וכך סיפרה: “אתמול בלילה, זכיתי לראות בחלומי את הרבי שליט”א מלך המשיח. הוא פנה אלי ואמר: בקשר לבעייתך הרפואית, הנה הצעתי שתלבשי על ידייך כפפות מסוג מסוים וזה יועיל לך בעבודתך במפעל”.

אני חייבת לציין שלא כתבתי כלל על בעיה רפואית כלשהי, שבאמת הייתה לי; אני עובדת במפעל לייצור תכשיטים 'וישי' שבדימונה, וכשהידיים שלי באות במגע עם חומר מסוים הנצרך לעבודה הן מתקשות, וזה מפריע לי מאוד בעבודתי. מבעיה זו סובלים עוד מספר עובדים במפעל”…

בבוקר, היא סיפרה את חלומה לבנה. כשהוא שמע זאת, מיהר להביא לה את הכפפות בהם הוא משתמש כשהוא רוכב באופנועו. מייד כשראתה את הכפפות צעקה מיד: “אלו בדיוק אותן הכפפות שמלך המשיח הראה לי בחלומי”.

היא רכשה זוג כפפות כאלו והחלה ללובשם בעבודתה. כמובן שהבעיה שהייתה לה נפתרה, והיא פירסמה את סיפורה לחבריה ומכריה שעובדים במפעל שחלקם סבלו גם-כן מאותה בעיה, וגם הם החלו ללבוש את אותם כפפות והבעיה נפתרה”.

שיחת הגאולה גליון 756

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...