סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

ההפסד הכספי זה “הכסף הקטן”

הוראתו המפורסמת של הרבי שליט”א מלך המשיח לפרסם את הניסים, מקבלת לאור התפתחות הטכנולוגיה וחדירת המחשוב האישי לכל בית – משנה תוקף, ומגוון של אפשרויות נפרסות בפני המבקשים לספר באופן אישי את הניסים שנעשים להם.

בבלוג האינטרנטי של עידית ביטון, היא מספרת על נס של הרבי שליט”א מלך המשיח, שלדבריה “הציל אותנו מאסון מוות על ידי אגרות קודש”!

וכך היא כותבת: “לפני מספר שנים רציתי מאוד לטייל בטורקיה ובעלי לא רצה. טענתו היתה – אני לא נוסע למדינה מוסלמית.

הפצרתי בו עד שהסכים וקנינו כרטיסים, אולם יומיים לפני הטיסה היו לי פרפורי בטן וחששתי מפני הנסיעה. התחבטתי ביני לבין עצמי ולא סיפרתי לבעלי כלום על כך. החלטתי להיעזר בזוג מכרים שהציעו לי לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח דרך אגרות קודש.

תוכן התשובה היה: אתם לא צריכים לנסוע ותזכו לרוב ברכות.

בעלי חזר מהעבודה וראה שמצבי לא כשורה, ובכל זאת שאל אותי אם אני רוצה לערוך קניות של אוכל לקראת הנסיעה או אולי להתחיל לארוז… כל פעם דחיתי אותו בכל מיני סיבות, אך את הסיבה האמיתית לא אמרתי, אפילו שאנחנו נמצאים יומיים לפני הטיסה, ועדיין אין שום דבר מוכן חוץ מהכרטיסים.

למחרת, בלילה שלפני הטיסה, נודע לבעלי על מחשבותיי, זאת לאחר שראה אותי בוכה בלי הפסקה. סיפרתי לו שכתבתי לרבי שליט”א מלך המשיח דרך האגרות קודש, אך בעלי התעקש ואמר שמאוחר מידי לבטל. “את מה שבישלת, תאכלי”.

כל הלילה ההוא בכיתי ללא הפסקה על מה שעוללתי לעצמי. למחרת בבוקר, התקשרתי לרב בורוכוב מרחובות סיפרתי לו בקצרה את הסיפור ואת התשובה שקיבלנו באגרות קודש, והוא ניסה לשכנע אותי לבטל את הטיול בכל מיני טענות. יש לך ילדים בבית, למה שתעזבי אותם? מה עם אוכל כשר? ועוד… כשראה שאני עונה תשובות מספקות ולכאורה אין לי סיבה שלא לנסוע הוא עיין שוב באגרות קודש במקום בו קיבלתי את התשובה, ואמר נחרצות: “חד משמעית. כתוב פה לא לנסוע”!

אך אני בשלי – הקשתי עליו – איך אגיד לבעלי, הרי יגיד לי “אמרתי לך, עכשיו זו הבעיה שלך ומה עם הכסף”? הרב ענה לי: “הרבי שליט”א מלך המשיח מבטיח בתשובתו באגרות קודש הרבה ברכות ולכן אין לך מה לדאוג לכסף”.

זמן מה לאחר מכן, בעלי התקשר לדעת מה קורה. חזרתי על דברי הרב ושוב על מכתבו של הרבי שליט”א מלך המשיח באגרות קודש, ואיך שהוא הצלחתי לשכנע אותו שלא כדאי לנסוע בשום אופן.

נשאר לנו חצי יום ולילה עד הטיסה והכרטיסים עדיין במשרד הנסיעות. בעלי אמר לי “תלכי את תבקשי את הכסף כפי שהובטח לך”.

לבסוף, החליט לנסוע בעצמו למשרד הנסיעות על מנת להציל את הכסף. הוא שאל שם את הפקידה איך אנחנו טסים, ותשובתה היתה “ברור בצ’רטר”. בעלי אמר לה – בשום אופן אני לא טס, רק באל-על. אלא שלאחר מכן הוא נמלך בדעתו והחליט לומר את הסיבה האמיתית: “אני לא רוצה לדבר איתך סחור סחור” הוא סיפר לה על תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח. היא התפעלה מהסיפור, ומיד נענתה לבקשה והחזירה את כל הכסף, כולל אפילו עבור הצ’ק שכבר נפרע. שמחתנו על הצלת הכסף הייתה גדולה, אך כאן לא נגמר הסיפור.

בטורקיה היינו צריכים ללון במלון מסויים עליו הומלץ לנו. במהדורת החדשות באותו ערב התפרסם כי המלון בו היינו אמורים ללון – נשרף כליל!

שיחת הגאולה, גליון 834

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...