סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

בחזרה לחיים "כהרף עין": המופת על "דרך המוות"

את חג הפסח, והימים שקדמו לו, הם עשו בפינות נידחות בעולם. כך זה בכל שנה, עם התקרב חג הפסח, יוצאים מאות רבות, של תלמידי ישיבת חב”ד ב-770, ובוגרי מחזור ה'קבוצה' (התלמידים מישראל שלומדים ב-770), לפעילות מיוחדת של הפצת תורה ויהדות במקומות נידחים בהם גרים יהודים.

עם סיום עונת הפעילות הקצרה, חוזרים השלוחים הצעירים, למקום לימודם, מי ב-770, ומי באחת מהישיבות הפזורות ברחבי העולם.

כעת עם סיום ימי החג, התיישבו השלוחים, להתוועדות חסידית ב-770, כשסביבם, חבריהם הלומדים בישיבה, כשהם מחכים לסיפורי הניסים, שכמובן החלו להתגלגל.

אחד מהשלוחים ששהו בבוליביה סיפר את המופת על “דרך המוות”:

דרך המוות, בוליביה

דרך המוות, בוליביה

“למי שלא שמע, נתיב דרך המוות זוהי דרך עפר רעועה וצרה החצובה על צלע שרשרת הרים, שרובה בעלייה חדה או בירידה.

רוחב הדרך אינו עולה על ארבעה מטרים, כשבדרך כלל אפילו פחות מכך. הנסיעה אורכת מספר שעות. כשכל העת פרושה מצד הדרך תהום של 350 מטרים.

לא לחינם נחשבת הנסיעה ב”כביש המוות” לאחת הדרכים המסוכנות בעולם. על פי הערכות, מידי שנה גובה את חייהם של כשלש מאות איש. ניתן להבין, כי כל ידיעה על תאונה בכביש המוות, מייד מקפיצה אצלינו את החששות…

באחד הימים, הגיעה אלינו הידיעה על אחת הצעירות מישראל, שביכרה כמו צעירים רבים, לעשות את המסלול באופניים. במהלך הדרך, היא עברה תאונה שאירעה בעת שהגיחה מולה משאית, ומתוך רצונה שלא להקלע למצב מסוכן בו היא תמצא את עצמה, בין המשאית לתהום – היא סטתה בחדות, נתקלה באבן ונפלה.

מאז הנפילה, שבה נפגעה בראשה, היא שוכבת בבית הרפואה, במצב קשה, כשהרופאים מגדירים את חייה כ'נס'. בנוסף היא נכנסה למצב 'קומה' ושוכבת ללא שהיא מגיבה לסובב אותה כלל.

מספר ימים לאחר מכן, הגיעו לבית חב”ד, הוריה של הצעירה, שבקשו לדעת האם יש באפשרותינו, להשיג בעבורה איזו ישועה ניסית. לבית חב”ד, הם הגיעו כמובן לאחר ביקור אצל בתם, מה שעורר את מפלס החששות בקרבם…

מיהרנו להסביר להם על הכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות ה'אגרות קודש' תוך שאנו מציינים, כי ב”ה עד היום נושעו בזכות קבלת הברכה, מאות אלפי אנשים, חלקם אפילו ממצבים קשים ביותר.

לאחר הכנות מתאימות, כפי שהדרכנו אותם, הם התיישבו לכתיבת בקשת הברכה. על הנייר הם העלו, את מצבה של בתם, כשהם פונים ומתחננים שיזכו לראות ברפואתה המהירה.

את מכתבם, הם הכניסו לתוך כרך י' של אגרות קודש, שעמד במקום, תוך שהם בוחרים בו באקראי, מתוך הסט. לאחר שהכריזו, כמקובל “יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד”, הם מיהרו לפתוח את הכרך, היכן שהכניסו את מכתבם, כשב”השגחה פרטית” הוא נפתח להם בעמודים קנד-קנה.

המכתבים בעמודים אלו, עוסקים במעלת ימי החנוכה, תוך שהרבי שליט”א מלך המשיח מציין כי ימים אלו הינם ימי ניסים ומאציל מברכותיו.

עד כמה הישועה קרובה, הם אפילו לא נאלצו לחשוב. מייד עם קריאת המכתב, צלצל הטלפון בבית חב”ד, הם נקראו לשוחח עם בית הרפואה, כמשם מבשרים להם שב”ה בתם התעוררה ברגעים אלו.

בחסדי שמים, גם קצב החלמתה עורר את התפעלות הרופאים, שעמדו משתוממים על גודל הניסים.

שיחת הגאולה גליון 747

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...