סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

נצרת עילית נחשפה למופת מלך המשיח

למרות האיסור על פרסום שמו של בעל המעשה, מפאת עיסוקו בבטחון המדינה, לא מנע הדבר את ההתרגשות שאחזה בתושבי העיר נצרת עילית המכירים את המשפחה כשנודע להם על הולדת בנם.

אפילו העיתון המקומי הקדיש למאורע המדובר בעיר, כתבה מיוחדת שסיפרה את המופת של הרבי שליט”א מלך המשיח. מה שהביא להתענינות גוברת אצל השלוחים ומוקדי חב”ד בצפון הארץ, לכתיבה באמצעות ה”אגרות קודש”.

להלן חלקים מתוך כתבתו של יצחק סולומון:

“זהו סיפורם של ש', סגן אלוף בצבא ושל א', להם שורשים בנצרת עילית. לזוג יש ילדה גדולה בת 9, אבל מאז הולדתה לא הצליחו להביא ילדים נוספים לאויר העולם.

לפני כחמש שנים, ביום ראש השנה, הגיעה א' לבית הכנסת המרכזי בנצרת עילית, והתישבה ליד הרבנית הרצל (רעייתו של הרב ישעיהו הרצל, רב העיר), שהראתה לה קצת את סדר התפילות. ביום הכיפורים שוב הגיעה א' לבית הכנסת, והרבנית שוב עזרה לה בתפילות. וכשהגיעה בפעם השלישית – בשמחת תורה, התידדה יותר עם הרבנית, וגילתה את המועקה שבלבה. היא סיפרה שיש לה רק בת אחת ומאז היא מנסה להביא ילדים לעולם ולא הולך לה.

א' סיפרה כי עשתה טיפולים רבים אך דבר לא התקדם. היא סיפרה כי נכנסה להריון במהלך התקופה, אך נולדו לה שני תינוקות מתים לפני הזמן, והפטירה כי היא אובדת עצות וכי היא ובעלה רוצים להגדיל את המשפחה, אך הם אינם מצליחים. הציעה לה הרבנית להגיע לביתה בלילה במוצאי החג”.

כאן מתאר הכתב באריכות, כיצד הגיעה א' לבית משפחת הרצל במוצאי החג, שם שמעה מהרבנית על מצוות “טהרת המשפחה”, קיבלה על עצמה לשמור וכתבה לרבי שליט”א מלך המשיח בקשת ברכה, אותה הכניסה לתוך אחד מכרכי ה'אגרות קודש' שבבית.

“והנה נפתח לה – בספר שהיא פתחה בעצמה – תשובה נפלאה: “שמחתי לשמוע על הולדת בנם, ושיקרא שמו בישראל יוסף יצחק”…

א' יצאה מעודדת, וכעבור כמה חודשים התקשרה לרבנית עם בשורה טובה… בהמשך אף נולדה לה בת לשמחת המשפחה.

האמונה התחזקה אצל א' שאמרה כי למרות השמחה על הולדת הבת, היא ממתינה להולדת בן זכר. לפני מספר חודשים חלומה החל להתגשם… ובסופו של דבר ילדה בן זכר. לשמחתה לא היה גבול.

כמובן שאורחי הכבוד בברית המילה היו הרב הראשי לנצרת עילית, הרה”ח ר' ישעיהו הרצל שי' ואשתו הרבנית. הרב הרצל אף התכבד בסנדקאות. האב המאושר סא”ל ש'. גולל בהתרגשות בפני חבריו מהצבא את הסיפור”.

הוא סיפר להם כי החליט לקרוא לבנו יוסף יצחק, על פי בקשת הרבי שליט”א מלך המשיח בזמנו.

א' הקריא בהתרגשות בסעודת הברית מילה במילה מנוסח המכתב של הרבי שליט”א מלך המשיח מלפני חמש שנים, ושברכתו הצליחה, וקיימו את הבקשה לקרוא לו בשמו הקדוש של אדמו”ר הריי”צ “יוסף יצחק”.

לסיום מספר סולומון כי “הרב הרצל הסנדק, הסביר בדבריו את הזכות הגדולה שלהם בעצם הלידה והשם היפה, ואיך זה מתקשר לענין ברית מילה, כשיצחק – בנו של אברהם אבינו, היה היהודי הראשון שנימול ביום השמיני ללידתו, ויוסף הצדיק שמר על קדושת הברית בכל המצבים, וגדל למשנה למלך מצרים”.

שיחת הגאולה

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...