סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

תשובות מדוייקות בצריפין

מספר הרב אריה קירשנזפט, מי שעומד מאחורי הפעלתו של בית חב”ד הפועל בכניסה לצריפין:

“בסמיכות למקומו של בית חב”ד, קיימת מסעדה. במהלך התקופה מאז שפתחנו את מקום הפעילות שמתי לב שהמסעדה ריקה, אין קליינטים.

באחת ההזדמנויות פניתי לבעל המקום ושאלתי אותו לפשר העניין, הוא הופתע מפנייתי ומיהר לציין, שאכן הוא עמד לשוחח איתי בדיוק בנושא זה: “מה צריך לעשות בשביל שהעסק יתחיל לזוז?”

כמובן שמייד הצעתי לו לכתוב על כך לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות ה”אגרות קודש” ואכן הוא נענה להצעה, והתיישב בחרדת קודש לנסח את בקשת הברכה, אותה הכניס מייד לתוך אחד מהכרכים הנמצאים בבית חב”ד.

בתשובה שהתקבלה הייתה התייחסות לכך שיש לשפר את שלום הבית במשפחה, נתינת כבוד ושיפור מערכת היחסים במשפחה.

“אין לך מושג עד כמה זה נכון, הוא קרא כשראה במו עיניו את התשובה המדוייקת, מזה תקופה ארוכה, למעשה מאז פתיחת המסעדה, הורי נמנעים מלהגיע למסעדה שלי, הם אפילו לא דורכים בה”. “מה הסיבה?” ניסיתי לברר בעדינות והוא השיב כי הכל נובע מכך שהוא אינו רוצה לתת להוריו שיחיו דריסת רגל במסעדה “אני רוצה לנהל את העסק שלי לבד, כראות עיני בלי שיתערבו לי מה לעשות!”

“תשמע, מיהרתי להסביר לו, הרבי שליט”א מלך המשיח מכוון את תשובתו בדיוק אליך, כעת אתה הוא שיכריע אם לקבל את העצה ואת הברכה… אני סמוך ובטוח שתבין בעצמך את חשיבות הדבר”. כך הסתיימה השיחה, כשזמן קצר לאחר מכן חלו ימי חגי תשרי, בהם אני נסעתי כמנהגי מידי שנה, לרבי שליט”א מלך המשיח.

רק כששבתי ארצה, יצא לי להכנס שוב למסעדה, שכבר מרחוק ניכר שינוי בתנועת הלקוחות שהפעם הייתה בלתי ניתנת לעצירה…

בעל המקום שראה אותי יצא לקראתי בחיוך גדול, שהוא מצביע על זוג מבוגרים שהיו במרכז ואומר: “אתה רואה אותם; אלו הם ההורים שלי. מהרגע שהם נכנסו למסעדה הכל התהפך והמסעדה ב”ה מלאה”.

* * *

סיפור נוסף שאירע לאחרונה במקום, התחיל בכניסה נמרצת של אדם כבן ארבעים לבית חב”ד, כשהוא פונה אלי ומבקש את אחד מספרי ה”אגרות קודש”.

ניסיתי להציע לו עזרה בפניה לרבי שליט”א מלך המשיח, אך הוא מיהר לענות לי בבטחון: “אני מכיר את זה. זה בסדר” ואכן הוא כתב והכניס את הדף לספר וכעת ביקש ממני שאקריא ואסביר לו את התשובה שהתקבלה.

המכתב הראשון נפתח ביחס לצומות וסגופים ושאין הדרך בכך. “אכן אני היום בצום כיוון שהיה עלי לעבור היום טיפול רפואי מסויים” השיב.

הנושא השני שהופיע באותם עמודים הוא כיצד הדרך להעיר לזולת. הדרך הנכונה היא לדבר על הנושא ולא על האיש ובמילא האדם הנוגע בדבר יבין את ההוראה לגביו – כך אומר שם הרבי שליט”א מלך המשיח.

כאן הפסיק אותי האיש בהתרגשות ואמר: “תשמע זה לא יאומן.

אני מפקד תחנת משטרה גדולה, תחתי משרתים במסגרת המשטרתית כ-600 איש. לאחרונה נוצרה מערכת יחסים עכורה בפיקוד הבכיר בתחנה. כדי לפתור את הבעיה ולצנן את האוירה, החלטתי לקיים ישיבה מיוחדת לישוב ההדורים.

במהלך הישיבה הטעונה, חשבתי לעצמי שכדאי להעמיד את הנוגעים בדבר במקום, וכך מצאתי את עצמי מעיר ישירות לכמה מהמשתתפים כי הם אינם נוהגים כשורה.

התוצאה הייתה ויכוחים וצעקות והישיבה התפוצצה ללא תוצאות הדבר חזר על עצמו כמה פעמים וללא הועיל. והנה כאן התשובה לדבר על הנושא מבלי להצביע על האיש והדברים יתקבלו – וכך יהיה – אני בטוח”. סיים מפקד התחנה.

שיחת הגאולה, גליון 822

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...