סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

מול כל החששות

הוראתו של הרבי שליט”א מלך המשיח, לפרסם את הניסים בימינו, לזירוז הגאולה, באה לידי ביטוי במגוון של אפשרויות. אם זה בהתוועדות חסידית קטנה בחברתם של המשתתפים, אם זה בכינוסים הגדולים, או באפשרויות החדשות שפרצו בימינו כאתרי האינטרנט והבלוגים הנחשפים לאין ספור גולשים שבאפשרותם להכנס וללמוד על הנס.

בדיוק לשם כך, מייעדים אתרי גאולה ומשיח מדורים מיוחדים לפרסום סיפורים אלו. וכזהו הסיפור ששלחה גב’ חנה גיטל יאוריש לאתר moshiach.ru בשפה הרוסית:

“היה זה לפני כשנה, עת נולדה ביתנו התינוקת. המקרה המופלא, שלווה במופתיו הגלויים של הרבי שליט”א מלך המשיח, מהווה הזדמנות מצויינת לפרסום הניסים הפרטיים להם זכינו בחסדי שמים.

הכל התחיל במהלך הבדיקות השגרתיות הנערכות בתקופת ההריון. התחלתי לחשוש בליבי שמשהו לא “הולך” כמו שצריך, אמנם היו אלו סימנים קטנים, אך אלו יצרו בקרבי חששות רבים.

בשלב זה התלבטתי רבות האם כדאי לי להתחיל לשתף את הרופא בחששותי, או שמא יגרום הדבר, להמלצתו, כמו שמקובל לעיתים אצל רופאים רבים לצערינו, להמליץ באופן כמעט אוטומטי על הפלה היל”ת.

מזה תקופה ארוכה, שיש לי ב”ה “משפיעה אישית” כהוראת הרבי שליט”א מלך המשיח שלכל אחד יהיה “עשה לך רב”, אדם איתו הוא מתייעץ ומלבן את כל ספיקותיו.

אותה משפיעה אכן המליצה לי, שלא כדאי לדחות, ויש לגשת אל הרופא, לספר לו על מה שאני חשה ולשמוע מה הוא יגיד.

לפני שפנינו אל הרופא, החלטנו, כמו בכל צעד רציני בחיינו, לכתוב על כך לרבי שליט”א מלך המשיח. את המכתב הכנסו כנהוג, לתוך אחד מכרכי האגרות קודש, כשלאחר מכן פתחנו אותו וקראנו את התשובה.

בברכתו מורה שם הרבי שליט”א מלך המשיח , כי בקשר להמתנה לילד שיוולד בעז”ה יש להוסיף בהקפדה על דיני טהרת המשפחה וכן על הבעל, אב המשפחה לבדוק את התפילין שלו.

בעלי אכן שלח את התפילין שלו לבדיקה אצל סופר סת”ם, והתוצאות הראו בבירור כי קיים פסול בתפילין, הן בתפילין של יד והן בתפילין של ראש.

כמובן שהן הוחלפו למהודרות וחדשות בהם אין שאלה.

לאחר שמיגנו את עצמנו והתכוננו רוחנית לקראת התקדמות הדברים, פנינו אל הרופא ודיווחנו לו על המתרחש.

הוא אכן החליט שיש לבצע בצורה זהירה בדיקות כדי לברר את המצב לאשורו ולוודא כי לא קיימת כל סכנה.

התוצאות הראשוניות הצביעו על מספר בעיות חמורות כשהרופא מציין כי מדובר במצב לא פשוט.

הוא אכן התחיל בטיפול מסויים שהניב תוצאות נראות, אלא שכאן התעוררה בעיה אחרת, לפי הבדיקות שלו – התינוק לא זז. אמנם הוא הצליח ליישר אותו אך מה עושים כעת?

לקחתי תמונה של הרבי שליט”א מלך המשיח והצבתיה מול מקומו של התינוק, תוך שאני מתחננת לבורא העולם כי יחזיר את התינוק למסלול תקין ללא בעיות ויגרום לו להתנהג כמצופה, להתנועע ולזוז.

שבוע לפני המועד, הרופא המליץ לנו להתחיל בהליך זירוז, אלא שאנו שאלנו על כך את הרבי שליט”א מלך המשיח שיברכנו הפעם בלידה בזמנה.

ואכן כך היה! התינוקת נולדה בעיתה ובזמנה כשהבדיקות כולם מראות, כי בניגוד לתחזיות הקודמות התינוקת ב”ה, הינה בריאה לחלוטין, ולא עוד אלא שהרופא ציין בפליאה כי ברמתה ההתפתחותית הינה מספר צעדים לפני בנות ובני גילה.

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...