סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

לדחות את הניתוח

סיפורי ניסים רבים מתגלגלים אצל הפעילים העוסקים בכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח, באמצעות אגרות קודש. מטבע הדברים, כמי שעוסקים, במשך כל ימות השנה בפניות רבות המתקבלות אצלם, לבקשת הברכה, הרי שהם רואים ניסים ומופתים בצורה קבועה.

כל זה, לא מכהה ולא מוריד כהוא זה, מעוצמת ההתרגשות וההתפעלות בכל פעם מחדש, כאשר לנגד עיניהם מתרחש מופת נוסף מפועליו וברכותיו של הרבי שליט”א מלך המשיח.

הרב שלום לוגוב, הינו אחד הפעילים הבולטים בתחום זה, בקרב דוברי הרוסית ובכלל, במסגרת תפקידו, כמנהל האתר לבקשת הברכות באמצעות האינטרנט.

“כנראה שכל הניסים שאני רואה, על תקן כמעט יום-יומי, היו באיזה שהוא מקום הכנה לקראת הנס הפרטי אותו חווינו, כל בני המשפחה המורחבת. הוא אומר.

הכל החל לפני מספר שנים, כשאצל אבי ר' גריק, המתגורר בעיר עפולה, התגלה גידול בריאה.

בהתחשב במצב גילו והפרטים הרפואיים, היתה זו בשבילנו כמובן בשורה לא נעימה, אך איכשהוא עדיין סבילה, כי הרופאים מיהרו להציג בפנינו את האופציות הרפואיות לרפואתו המהירה בעז”ה, באמצעות עריכת ניתוח.

מטבע הדברים החששות מהניתוח, התעצמו ככל שהלך והתקרב המועד שנקבע לטיפול הרפואי. בדיקות שנעשו לו הראו כי הוא כשיר ב”ה והתאריך לניתוח נקבע.

בני המשפחה כולה, שהיו שותפים לבשורה הלא נעימה והגורלית וכן להכנות לניתוח, עמדו וציפו בכליון עניים שיעבור כבר התאריך שנקבע לניתוח ושנדע שכל זה כבר מאחורינו.

אלא שכידוע, לא מה שאנחנו מתכננים מתקיים, אלא יש מי שמחליט וקובע כל דבר בעולם – הקב”ה.

הגיע זמן הניתוח, מכניסים את אבי לבדיקה נוספת ואחרונה שלאחריה הוא אמור להכנס לחדר-הניתוחים. אלא שכאן הרופאים מבחינים בצילומים, בגידול נוסף, קטן יותר, ה' ישמור!

אחד מהרופאים יצא על מנת להסביר לנו את משמעות הממצא החדש. “אין לנו כל אפשרות לערוך את הניתוח המתוכנן בעקבות הגילוי של הגידול השני. במצבו הנוכחי, אנחנו מעדיפים שלא לקחת סיכונים מיותרים ולעשות את הניתוח. כרגע עוד מוקדם מידי כדי לדעת כיצד הכי טוב לטפל בו ובאיזה אופן. רק בעוד מספר ימים נוכל לגבש את דעתינו”.

לא ביזבזתי זמן, מספר ר' שלום, כתבתי את כל השתלשלות הדברים לרבי שליט”א מלך המשיח, תוך שאני שואל מה לעשות בנתיים.

התשובה בכרך שם הכנסתי את המכתב, עסקה בדחיית כל הפעולות ל…חודש אדר.

בו במקום החלטנו לדחות את הניתוח, ולקבוע לו תור מחדש לעוד מספר חודשים לאחד מימי חודש אדר. וזה מה שאכן עשינו – הניתוח נדחה. הזמן חלף, כאשר אבי עבר בדיקה נוספת, התברר כי הגידול השני נעלם ב”ה! הרופא שבדק אותו התפלא מאוד, “אני לא יודע מה לומר לך, הוא הגיב, זה ממש מוזר אבל מבחינתנו כעת אתה יכול לעשות את הניתוח”…

להמתנה ליד חדר הניתוח הגעתי מצוייד בקופת צדקה ו”כרטיסי משיח”. את הזמן שעברנו עד לסיום הניתוח, יחד עם עוד משפחות ניצלתי להשפעה חיובית של התקשרות לרבי שליט”א מלך המשיח ונתינת צדקה ע”י כל הקרובים הממתינים ליד חדר הניתוח, שכמובן הסתיים בהצלחה רבה כברכתו הק'”.

Comments are closed.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...