סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

המהפיכה השמחה

הרב יורם שרעבי. שליח בחברון דמותו של הרב יורם שרעבי, הפכה זה מכבר לחלק מנוף הישוב היהודי בחברון. הרב יורם המשמש כאחד משלוחי הרבי שליט”א מלך המשיח בעיר וסביבותיה, פועל בדרכו היחודית, להפצת בשורת הגאולה והגואל, בקרב כל שכבות הציבור.

חיוכו הנצחי המלווה אותו תדיר בפעילותו וריקודי השמחה בהם הוא מדביק את הנקרה בדרכו הקנו לו את שמו המיוחד.

כך שלא היה פלא, כאשר צילצל אליו מזכיר הישוב “אביגיל”, השוכן בהר חברון, ובפיו בקשה להתפלל לרפואת הילדה הדר, המאושפזת בבית הרפואה “סורוקה” בבאר שבע.

“התברר, מתאר הרב שרעבי, כי חיידק אלים, פגע בה, לא-עלינו, ובעקבות גילה הצעיר, גיל שלוש בסך הכל – הגוף שלה “קרס”. הזדעזענו לשמע הדברים, וכמובן שמידי יום התפללנו לרפואתה.

חלף שבוע, והנה הוא מתקשר שוב, כשהפעם הוא מודיע שנותרו לה, לדברי הרופאים רק מספר שעות לחיות, בעקבות ההידרדרות הקשה במצבה.

פניתי מייד לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח, והכנסתי ברכה “לרפואה שלימה ולניסים גלויים למעלה מהטבע” לתוך האגרות קודש, בכרך יד עמוד רלה, שם נפתח לי.

משקראתי את הדברים התמלאתי בשמחה: ” כותב אודות פב”ב (=פלוני בן פלוני) שסובל . . והנה ברובא דרובא זהו תלוי בחלישות בריאות הכללי (וזה גם העצבים), שלכן צריך חיזוק בריאות הכללי וחיזוק העצבים ולהאחרון מועיל במאד ענין דהיסח הדעת, ועבודת השם בשמחה ועל פי המבואר בכמה מקומות . . הענין דבכל דרכיך דעהו מובן שצריך להיות השמחה גם בכל דרכיך, ויהי רצון שכשם שהיה שליח להביא השאלה יבשר גם כן טוב מהטבת המצב”.

צילצלתי למזכיר הישוב, ובקשתי ממנו את מספרה של האם, על מנת לבשר לה את הברכה. הוא ענה לי שאין על מה לדבר, ומקסימום, הוא יכול לתת לי את מספרה של אחותה, מאחר שהיא נמצאת כעת במצב רוח קשה, ואינה מוכנה לשוחח עם איש.

התקשרתי לאחותה, סיפרתי לה על התשובה, ואמרתי לה, לגשת אל האם ולהגיד לה, שהתרופה של ביתה בידה! עליה לצאת כעת מייד מכל הדיכאונות ולהתחיל לשמוח כפשוטו.

היא העבירה לי את אחותה, אימה של הדר, גם לה חזרתי על תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח, הצעתי לה להתחיל ולשמח את הילדה והסובבים אותה.

היא התרגשה לשמע הברכות, ובנוסף קיבלה על עצמה לבדוק את התפילין והמזוזות בביתם וכן לייסד שיעור תניא בישובם.

בשלב זה, סיפרתי לה על הסגולה הידועה, לאדם שבסכנת חיים – אשר מוסיפים לו שם, על פי המנהג, “ואני ממליץ על השם חיה, כשמה של הרבנית, רעייתו של הרבי שליט”א מלך המשיח”.

למעשה, בתחילה היא התלבטה בענין השם. ובעלה אפילו הלך להתייעץ עם רב בענין השם, שהציע להם שם אחר. אך בפועל כאשר היא דיברה איתי למחרת, וסיפרה על הטבה במצב בריאות ביתה וכן שהיא בכוחות על אנושיים, קיבלה על עצמה לשמוח ולשמח את ביתה.

הגבתי מיידית ואמרתי לה לא להרפות ואף להוסיף בשמחה, ואם היא יכולה שתצא לשמח ולעודד את כל המחלקה. דווקא הדברים האלו השפיעו עליה באופן חיובי, ובו במקום היא הודיעה שהיא תתן לביתה את השם חיה לרפואה שלימה.

למחרת, לאחר נתינת השם, כבר הוטב מצבה ועד שבתוך שעות היא חזרה להכרה מלאה והורידו לה את מכשיר ההנשמה. בימים הבאים הלכה והבריאה, תוך שאני מזכיר להם כל הזמן שיש להוסיף בשמחה, שבזכותה נגאל כולנו בגאולה האמיתית והשלימה.

One Response so far.

  1. אילנית אהרוני says:

    לרבי שלום רציתי לבשר לרבי שאני בהיריון. ברצוני לבקש מהרבי ברכה שהעובר יהיה בריא ושלם בגופו, רוחו, נפשו, ונשמתו. תודה אילנית

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...