סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

סיוע בכל הפרטים

pevzner-tank-600מספר הרב יהודה פבזנר, שליח הרבי שליט”א מלך המשיח בשכונת ווסט וילג’ במנהטן: “במשך תקופה ארוכה ניסינו לשכור טנק מבצעים (קרוואן מגורים נייד אותו ניתן להפוך בקלות למרכז פעילות). אך בכל פעם ברגע האחרון החליטו לבטל את השכרת הרכב. הבנו שזהו עניין שמיימי, אך לא ידענו מדוע מונעים זאת מאיתנו מלמעלה.

לאחר כשבועיים של ניסיונות להשגת טנק, מתקשר אלי אחד השלוחים במנהטן ושאל האם אנחנו מעוניינים לקבל טנק מבצעים?

התברר, שיצר איתו קשר אדם מסויים שתכנן טיול ארוך ורציני לאורך אמריקה עם “בית” על גלגלים… אך, זמן קצר קודם, הוא נפל מגבוה, והיה בסכנת חיים ממשית! היה לו שטף דם במוח, ולקח תקופה ארוכה עד שהוא השתחרר מבית-הרפואה. בעקבות מצבו, אמרו לו שהוא לא יוכל לנהוג יותר, ותכנית הטיול נגנזה…

לאחר שהוא שמע זאת מהרופאים, הוא החליט שאם אין בידו להוציא את הטיול לפועל, לפחות הוא יתרום את הטנק לעניינים טובים, וכך הוא התקשר לבית חב”ד.

כמובן, שמיד החלטנו לקחת את הטנק ולהשקיע בו, וכעת גם הבנו מדוע משמיים עיכבו בידינו – פשוט משמים רצו להביא לנו טנק מתנה!

יום לאחר שקבלנו את הטנק והתחילה פעילות בשכונה במנהטן – התקשרנו לבנאדם וסיפרנו לו שבאותו יום נערכו בטנק 2 בר-מצוות! אדם זה סיפר בהתרגשות שבאותו יום הייתה לו בדיקה גורלית לבדוק עם כל המערכות בסדר לאחר כל הטיפולים, ובבדיקה ראו שהכל עבר לו! והוא בריא לחלוטין ב”ה.

בהמשך לזה, ביום חמישי בשבוע שעבר זכיתי למופת מעניין שאירע לי במסגרת הפעילות עם הטנק.היה זה כשעמדתי כמידי יום עם ‘טנק המבצעים’ ברחוב ברודווי פינת אוסטין.

בדרך כלל המכשיר הסלולארי שלי נמצא עליי או במטען שליד מושב הנהג. מאחר ובאותו יום הייתה בעיה במערכת הכריזה, נאלצתי לחבר את הטלפון למערכת הטנק בכדי שהמוזיקה תמשיך לפעול.

יצאתי החוצה ופתחתי את דוכן הנחת התפילין בסמוך לטנק ובעודי פונה ומניח לאחד היהודים שחלפו במקום, נכנס לתוך טנק אדם ‘הומלס’ (חסר בית), שואל “מה זה”? ולפני שאני מספיק לענות לו הוא יוצא החוצה ומתרחק. למרות שהמוזיקה פתאום עצרה לא הבנתי עדיין מה קרה. רק לאחר כמה דקות אני מגלה שהטלפון נגנב…

הטלפון שלי אינו מדגם חדיש, כך שלא הצערתי רבות. החלטתי לגשת לחנות החברה, ולבקש מהם שינעלו מרחוק את המכשיר כך שהגנב לא יוכל לבצע בו שימוש. כשחזרתי לטנק התיישבתי כמובן מייד לכתוב ולדווח לרבי שליט”א מלך המשיח. תוכן התשובה הייתה “להמשיך בפעילות של מבצעים”. לאחר יום עמוס בפעילות, הגעתי בערב הביתה, כשאני כבר כמעט ומתייאש מהטלפון. אשתי מספרת לי שהבן אדם התקשר ממספר מסוים, החלטתי לבקש ממנו שיפגוש אותי למחרת בטנק, באותו כתובת בשעה אחת בצהריים.

למחרת כשהגעתי למקום, אני מזהה אותו שוכב על המדרכה וישן. אני מעיר אותו ושואל “האם הטלפון שלי אצלך”, הוא פוקח עיניים מצביע על התמונה של הרבי שליט”א מלך המשיח ושואל אותי האם “יש לך קשר אליו?”. עניתי לו שזה מי שאני פועל בשליחותו.

הוא מוציא את הטלפון שלי, נותן לי אותו בחזרה ומבקש ממני: “בבקשה תגיד לו שיפסיק להפריע לי..”.

מקור: http://hageula.com/call_of_salvation/now/18694.htm
© האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...