סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

ועלו מושיעים בהר ציון

festivaslמספר השליח בהר ציון בירושלים, הרב שגיא דקל: “לפני כחודש נטלתי חלק בפעילות חב”ד בפסטיבל בדרום. שוחחתי שם עם השליח לפסטיבלים הרב מיכאל קדלבורג על הקמת מתחם הכנסת אורחים והפצה בהילולת דוד המלך בחג השבועות. למרות שהוא הביע את התלהבותו מהרעיון, הרי שבאותו זמן מתקיים מידי שנה פסטיבל “הדוף”, ולכן התלבט היכן עדיף לפעול.

כחסיד, לא היה לו ספק שיעשה כהוראת הרבי שליט”א מלך המשיח. ואכן כששאל על כך באמצעות האגרות קודש, קיבל את המענה (בכרך יט, עמוד רנג): “נתקבל הספר כנור בן דוד . . נזכה לביאת בן דוד וקיום היעוד: ועבדי דוד נשיא עליהם לעולם”.

כעת פנינו לתאם זאת עם מארגני מתחם ההילולא, רק שלמרות המאמצים הרי שלא הצלחנו ליצור איתם קשר.

הודעה תמימה למדי, שינתה את כל התמונה. “מארגני הכנסת האורחים מחפשים תורמים לציוד הדרוש: רשתות צל, ציוד מטבח תעשייתי, תאורה ועוד. כל הציוד הקיים עלה באש ונשרף כליל בשריפה שהיתה במבוא מודיעים”.

התקשרתי למספר שצורף להודעה וכבר למחרת נפגשנו כולנו במחסן הציוד של חב”ד פסטיבלים! כמובן שהוא קיבל את כל מבוקשו.

“הייתי מציע, הוא אמר לפתע” שהנה גם אתם בעצמכם תקימו מתחם פעילות של חב”ד במקום. מה דעתכם?” כאן הסברנו לו את ההשגחה הפרטית שליוותה את כל המפגש.

כאילו לא היה די בזה. בעוד הרב הרב קדלבורג עולה ביום חמישי לכיוון הר ציון עם כל הציוד בנגרר הוא מקבל לפתע הודעת טקסט מפתיעה: “ברגע האחרון המשטרה לא אישרה את קיום פסטיבל “הדוף” והוא בוטל”! פשוט הרבי שליט”א מלך המשיח חסך עוגמת נפש מהתארגנות ורכישת ציוד לפסטיבל שבסוף לא התקיים וזיכה את הצוות לעלות להר ציון ולהפיץ את בשורת הגאולה בין האלפים שפקדו את המתחם לכבוד הילולת דוד המלך.

הפעילות היתה מגוונת וללא הפסקה: מתחם חב”ד אירח רבים לסעודות השבת והחג (שיצאו השנה צמודים זה לזה), בכל הלילות התקיימו שיעורי חסידות והתוועדויות, התקיימו תפילות וקריאת התורה.

בחג השבועות בערב יצאו הפעילים לתהלוכה עם דגלי משיח והרקידו מאות אנשים שפגשו לאורך כל מתחם דוד המלך, וביום התקיימו שני כינוסי ילדים בהם נאמרו 12 הפסוקים וכמובן קריאת עשרת הדברות למאות הילדים וההורים. בנוסף בליל שבועות הוצבו דוכני הפצה במתחם ציון דוד המלך בעזרת הנשים ובעזרת הגברים.

יש לציין שכל השנה מתקיימת פעילות הפצת המעיינות במתחם ע”י הפעילים במקום, שכוללת: התוועדות ליל שישי, מסיבות ראש חודש לנשים, שעור תניא שבועי לצעירים, הפצת 7 מצוות בני נח בקרב התיירים והמקומיים, הנחת תפילין לצד פעילות עונתית בחגים. לפרטים נוספים טל’: הרב שגיא 054-770-7718 הרב אוריאל 052-545-3613.

לסיום מוסר הרב אוריאל לויזון הפעיל במקום לצד הרב דקל: נאמר בפסוק “ועלו מושיעים בהר ציון לשפוט את הר עשיו”, על ידי פעילות חב”ד במתחם בחג השבועות ובכלל בכל ימות השנה מקרבים את היעוד של “והיה ה’ למלך על כל הארץ”.

ברצוננו להודות על העזרה הגדולה בפעילות, לרב יעקב ביטון ולכל הפעילים וגם לנשים שתחיינה ולשיתוף הפעולה הפורה עם מארגן הכנסת האורחים שמעון שלג.

מקור: http://hageula.com/call_of_salvation/now/18658.htm
© האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...