סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

נס לג בעומר בקוזומל

caplin-mexico-lag-600השנה תכננו הפקה ענקית לכבוד לג בעומר. לכבוד זה ביום שלישי ט אייר 14.5 קנינו חומרים (כובעים חולצות שלטים דגלים ועוד) לתהלוכת ל״ג בעומר שתתקיים בקוזומל בשווי 1500 שח. ותכננו לשלוח את זה עם אמא של מורן מהקהילה שלנו (שההורים שלה באו לבקר) הבנו שהם טסים בראשון. אמרנו “איזה יופי השגחה פרטית איך הכל מסתדר”. אמא ואבא שלי ארגנו חלק מהדברים משפחת מארק שהבן שלהם ישראל כאן בשליחות ארגנו חלק מהדברים.

ותכננו לנסוע לרחובות להביא להורים של מורן את המזוודה. ואז פתאום התגלה שהם לא טסים בראשון אלא בשבת בלילה אז אמרנו הכל השגחה פרטית ולא הבאנו להם את המזוודה ואז מיום חמישי אנחנו מחפשים אנשים שמגיעים מהארץ למקסיקו מפרסמים בכל הקבוצות בפייסבוק ובוואצאפ שקיימות עלי אדמות. מחפשים מחפשים מחפשים ואז ביום שלישי יומיים לפני לג בעומר אותה אשה מהקהילה אומרת לנו שיש איזה זוג שמגיעים לקוזומל מהארץ ללג בעומר.

מיד אני מתקשר אליהם והם אומרים לי כן לא כן לא כן לא בסוף כן ואז ברגע האחרון ביטלו

לחץ, מתחיל להיות כבר מאוחר ואז אבא שלי שולח לי הודעה ביום שלישי בערב מה עושים?
אמרתי לו רק נס. רק אם מוצאים מישהו שטס ישירות למקסיקו מהארץ זה יגיע אלינו בזמן. מסתבר שגם לאח שלי יואל השליח בהודו יש מזוודה תקועה עם מוצרים של לג בעומר בארץ והוא הביא להורים את הרעיון הנועז ללכת לשאול אנשים מחוץ לשדה תעופה

אז ההורים הנדירים שלי החליטו שהם קמים ונוסעים לשדה תעופה ומזמינים את הנס כדי לעזור לשתי ציפורים במכה אחת. הסיכויים כמעט אפסיים למה שמישהו יקח מזוודה לא מוכרת ממישהו זר בשדה תעופה ועוד למקסיקו. מגיעים לשדה בודקים ורואים יש עוד שעתיים טיסה להודו
והתחילו לשאול אנשים אם הם טסים להודו. ככה הם שואלים בנאדם ועוד בנאדם ועוד בנאדם ואז ההורים שלי פונים לזוג נשים שנראות זרות ושואלים אותם are you flying to India? אז הן עונות no sorry, we flying to Mexico City
ההורים שלי כמעט התחילו לרקוד. הם מתחילים להסביר להם על המזוודה ועל לג בעומר בקוזומל.

הנשים הסכימו לקחת את המזוודה ואז פתאום התחילו לחשוש מהסיטואציה וגם כי לכל אחת היה כבר 2 מזוודות. אמא שלי העלתה אותי על הקו דיברתי איתה בספרדית שנהג יחכה לה בשדה תעופה ואין לה מה לדאוג, אבא נתן 140 דולר תשלום עבור מזוודה שלישית. לאחר שעה היא שולחת לי וואצאפ בהתלהבות שבזכות המצווה שידרגו אותם לפריורוטי ולא צריך לשלם על המזוודה.

עכשיו נשאר לנו לארגן מישהו שיקח את זה ממקסיקו סיטי לקוזומל, כי הם נוחתים ברביעי בערב והתהלוכה בחמישי. אז אנחנו מתחילים לפרסם ברשתות החברתיות וטלפונים והודעות וכו ואז מפה לשם מישהו ממקסיקו סיטי שולח לי הודעה שיש מישהו שנוסע עד פלאיה בשעה 5. לא עוזר.
הנשים רק נוחתות בשעה 5 במקסיקו.

חוסר אונים. אני מדבר עם הרב מייזליש הוא שומע את הסיפור ואומר עם המסירות נפש של ההורים שלך. חייב שהמזוודה תגיע
אם לא תמצא מישהו מחר אני ישלח מישהו בטיסה עם המזוודה. פתאום החבר מתקשר ואומר שדחו לבחור את הטיסה והוא טס בסוף בחמישי ב6 בבוקר.

איזה אלוקות אני מדבר עם הבחור ואני קולט שיש לי את המספר שלו שמור בפלאפון (הוא טייל בקוזומל לפני 5 שנים). הוא הסכים בשמחה לקחת והמזוודה הגיע בשלום לקוזומל עכשיו בשעה 14:55 בצהריים בעוד שעתיים מתחילה התהלוכה.

השגחה פרטית מופלאה. התהלוכה של הרבי משל המשיח. הר(ש)בי דואג.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...