סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

מענדי קורנט, חב”ד אינפו

yossi-kבמוצאי שבת האחרונה (כ’ אייר) שליח הרבי מלך המשיח בבית חב”ד ‘מערב בנימין’ – הרב יוסף קליימן, יצא עם בניו מיישוב ‘נעלה’ – שם הם גרים ופועלים, לצומת היישובים ‘עופרים – נילי’, לשם הגיעו עם רכבם בכדי להדביק מודעות עם תמונתו של הרבי מה”מ עם כיתוב בערבית להוסיף במעשים טובים.

מערב בנימין הינו החלק המערבי של ‘הרי בנימין’ כשהעיר המרכזית היא ‘מודיעין עילית’. באיזור ישנם גם כפרים פלסטיניים וכן יישובים יהודים ויש באיזור מתיחות לאומנית.

במוצאי שבת, הרב קליימן הגיע עם בניו אל הצומת, הילדים יצאו מהרכב אל הבטונדה הקרובה בכדי להדביק את התמונה המדוברת. בזמן שהילדים היו בצומת, לא רחוק מהם עמד הרכב מונע כשבתוכו הרב קליימן. לאחר זמן מה, בנו צמח צדק התעייף והגיע לרכב בכדי לנוח מעט, לאחר שנכנס אל הרכב אביו יצא לכמה דק’ והתרחק מעט מהרכב בשביל לראות מה קורה עם שאר הילדים.

לאחר כחצי דקה בנו מנחם מענדל צועק לו: “אבא יש מישהו באוטו”. הרב קליימן ישר מסתובב לכיוון הרכב ורואה אדם רעול פנים יושב במקום של הנהג, הבן צמח צדק ברח מהרכב מיד שהוא נכנס. תוך כדי שהרב קליימן רץ אל הרכב הוא צועק לו בערבית שיעוף משם מהר… הבחורצ’יק רעול פנים פשוט תפס את רגליו וברח מהמקום…

“מיד לאחר שהרעול פנים ברח, התקשרנו למשטרה” אומר הרב קליימן לחב”ד אינפו. “כוחות המשטרה הגיעו, סיפרנו להם על מה שקרה, הם אמרו לנו כי הם משערים שהיה זה בחור בן מיעוטים מאחד הכפרים בסביבה והם יבדקו את העניין. במקביל ביקשו מאיתנו זמנית לא לפרסם את העניין וכעת זה הותר לפרסום”.

“קרה כאן נס גדול” מוסיף הרב קליימן. “הרי הרכב היה מונע, מה עצר אותו מלנסוע? גם כשהוא ראה אותי רץ אליו, הוא היה יכול פשוט לנסוע לכיווני וח”ו פשוט לדרוס אותי.. מה מנע ממנו לעשות את כל זה?! נראה שהקב”ה החליט לסדר כך את הדברים”.

“לאחר שהגענו לבית, בני צמח צדק שהיה בתוך הרכב וב”ה הספיק לברוח ממנו בזמן, ישב לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח ב’אגרות קודש’. במכתב שנפתח בכרך ד’ בעמוד רנ”ה היה כתוב: (ציטוט קטע מתוך המכתב) “הרי אין כל ספק שהוא מאמין, והרי הדבר הראשון באמונה הוא, שהקב”ה מנהיג את העולם. ואם יש בכוחו להנהיג מיליארד וחצי בני אדם, דבר ודאי הוא שגם בנוגע לעניניו [של הנמען] יקויים הכתוב בפסוק: “אני עשיתי ואני אשא ואני אסבול ואמלט.”…

“זה ברור לי לגמרי שהיה כאן פשוט נס גלוי, הקב”ה משגיח על בניו, והרבי מלך המשיח משגיח על שלוחיו הפועלים בשליחותו ברחבי תבל. צריכים להודות על כך ולפרסם את הניסים כפי ההוראה של הרבי, למען ידעו כולם”, מסיים עם קליימן.

ik-1

(את הידיעה לידי מערכת חב”ד אינפו הביא שניאור גרינפלד.)

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...