סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

בית חב”ד הפרטי

amir-tzupin כשנתקלים במר אמיר ציפין, לא מזהים ברגע הראשון, במבט חיצוני, כי מדובר בחסיד של הרבי שליט”א מלך המשיח. אך, מתברר שכמו רבים, למרות הסממנים החיצוניים, הרי שהוא רואה את עצמו כחייל נאמן. מה שמתגלה מהר מאוד בשיחה, אפילו קצרה איתו.

כך יודעים כל באי משרדו, באחת מחברות הנדל”ן הבולטות בארץ, כי אצלו תמיד אפשר למצוא זוג תפילין לצד תמונת הרבי שליט”א מלך המשיח המשקיף על כל מי שנכנס למשרד. גם בחייו האישיים, זכה ר’ אמיר לראות לא פעם ניסים ונפלאות, כשהוא אינו עושה צעד משמעותי בחייו בלי שקיבל על כך את ברכת הרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, שנמצאים הן בביתו והן במשרדו.

“היה זה לפני לא מעט זמן, כשבשיחה עם רעייתי עלה נושא המגורים. עשינו חישוב וגילינו שב”ה למשפחתנו הברוכה לא מספיק הבית בו אנו מתגוררים, ויש לחשוב על מעבר לבית גדול יותר. אלא שכמו בכל דבר, לא היתה זו החלטה פשוטה, עצם המעבר לצד החיפושים הבלתי פוסקים למציאת בית חדש, לא התקדמו בקצב המיוחל ולא ידענו כבר מה לעשות. מה עוד שכמעט ולא היה בנמצא הצעות מתאימות לדירת מגורים בגודל המבוקש.

הגענו למסקנה כי הכי רצוי בעבורנו זה למצוא בשיטת “להשכיר ולשכור” לא למכור את הדירה שלנו, אלא להשכיר אותה ובתמורה למצוא דירה אחרת בשכירות ולעבור אליה.

אין כאן המקום להאריך בכל הפרטים, אבל מהר מאוד מצאנו וילה, לא רחוק ממקום מגורינו, מה שגם היה נח מהרבה בחינות, שהיא ממש מתאימה לצרכינו.

כאן גילינו שוב את התממשות ברכותיו של הרבי שליט”א מלך המשיח. התברר כי בעלי הוילה, שכאמור ממש התאימה לצרכינו, מוכנים להחליף איתנו את הבית, כשאנחנו נוסיף להם סכום כסף מסויים מידי חודש, כהשלמה למעברם לדירה קטנה בהרבה מזו שנעבור אליה. כך שההליך יהיה נוח בהרבה מהמצופה.
וכך, חודש וחצי לאחר הפעם הראשונה בה ראינו את הוילה, כשאשתי עוד באותו יום ביקשה את ברכת הרבי שליט”א מלך המשיח, נחתמה העסקה, כשכל מי שמבין בתחום יודע עד כמה היה זה בבחינת נס גלוי.

עד היום, כשאני נכנס הביתה, אני מסתכל בתיבת הדואר בכניסה, כאילו ואני מסרב להאמין שאכן רשום כאן “ציפין”, ופה אני גר עם בני משפחתי שיחיו.
כמובן שגם הבית עצמו משמש לפעילות ברוכה. וכפי שהיה לאורך כל השנים, כשבביתנו מגיעות מידי שבוע נשים רבות לשיעור חסידות, הרי שהשיעור נמשך ואף מתרחב.

כל שבוע מגיע לביתנו השליח בשכונה, הרב יוסף יצחק לבקיבקר, להעביר את השיעור ששמו יצא למרחוק. עד כדי כך, שפתחנו גם “עזרת גברים”.
כך שבעוד הנשים יושבות לשיעור המיועד בעבורן, אילתרנו בעבור הבעלים הרוצים להנות גם הם מדברי התורה, מקום נפרד, בו אנו יושבים מאזינים לשיעור ומחכימים.

את השיפור הזה, אני מספר מידי פעם למי שמגיע אלי ואני מספר לו על אפשרות קבלת הברכות גם כיום מהרבי שליט”א מלך המשיח.

“הנה, תראה גם בדבר שלא חלמתי שיסתדר כל כך טוב, זכיתי לראות את הברכה, וכך זוכה כל אחד עדי הגאולה האמיתית והשלימה בקרוב ממש”..

מקור: http://hageula.com/call_of_salvation/now/18459.htm
© האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...