סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

באמונה תמימה

shimon-vaitzendler-720-meבהתוועדות י’ שבט, של מרכז חב”ד ליובאוויטש ‘מודעות’ ברמת גן, סיפר הרב שמעון ויצהנדלר, ראש ישיבת תומכי תמימים בראשון לציון

“לא פעם מקבלים אנו תשובות מהרבי שליט”א מלך המשיח, אך במבט ראשוני, לא מבינים אנו את הקשר בין שאלתנו למענה. כך גם אירע בקיץ האחרון, לאחת ממשתתפות השיעורים, שאני מוסר במדרשיה לנשים במרכז הארץ.

לדבריה, היא בכלל שאלה האם לטוס לבקר את בנה, הלומד ב-770, ואת שאלתה / בקשת הברכה לנסיעה, הכניסה לתוך כרך כ”ג באגרות קודש, שנפתח בעמ’ קנח-קנט. בין הדברים נאמר שם: “להוסיף אשר כיון שלכל דבר צריכה להיות איזו אחיזה בדרכי הטבע, מהנכון שתשאל דעת רופא ותמלא הוראותיו, ולאיזה רופא לפנות, תתייעץ עם הרופא המשפחתי שלהם…”

כשהגיעה אל הרופאה המשפחתית, וסיפרה לה שהיא מבקשת אישור רפואי לטיסה, התפלאה הרופאה לשם מה נחוץ לה אישור שכזה, כאן היא סיפרה לה על המענה שהתקבל. “אינני מבינה מה הקשר, אמרה הרופאה, אך ליתר ביטחון אפנה אותך לבדיקות דם. אני בטוחה שבתוך יומיים יאשרו שאכן, הכל כשורה”.

אלא, שכעבור יומיים קיבלה טלפון מבית הרפואה, בו מבקשים ממנה להגיע בדחיפות. התברר כי בבדיקות הדם, התגלו ממצאים המעידים על תחילת התפתחות המחלה הקשה…

הפעם, כששבה אל הרופאה, היא דיברה אחרת לגמרי: “לא יאומן, אין סיכוי בפרק זמן זה של המחלה בכלל לעלות שיש משהו. את לא מבינה כמה סבל וטיפולים כעת ייחסכו ממך, בגלל גילוי מקודם זה”.
כדברי הרבי שליט”א מלך המשיח, באגרת הקודש, היא שאלה לעצת הרופאה היכן כדאי להתאשפז ולעבור את הטיפולים, והרופאה הפנתה אותה על חברתה, מנהלת מחלקה, באחד מהמרכזים הרפואיים הגדולים שבסביבה.

שוב חזר על עצמו המחזה, כאשר מנהלת המחלקה בעצמה השתוממה לפשר הגילוי בשלב כה מוקדם. מששמעה שהכל בזכות תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח, הרי שמאותו רגע היא טיפלה בחולה בצורה מועדפת, תוך שהיא מעניקה לה את מיטב הכלים שיביאו לבריאותה והחלמתה המהירה.
לאורך כל שבועות הטיפול, עלה, פעם אחר פעם, נושא הגילוי המוקדם, דבר שאף רופא לא יכל לחזות, ואילו קיום המענה באגרות קודש, קיום התשובה כפשוטה, ללא ניסיונות לפשט את הדברים בצורה שונה מהכתוב, הובילו לרפואתה המהירה.

בכך לא נסתיימו הניסים. באחת הביקורים שערכה, ביתה של החולה בבית הרפואה, היא קיבלה התקפה שנבעה ממחלה המלווה אותה מספר שנים. “כל כמה זמן היא חווה התקפה שכזו?” שאלה מנהלת המחלקה. “כל שבועיים בערך”, השיבה לה.

“אני מבקשת לשוחח עם הרופא המטפל, יש לי רעיון מסויים שלבטח הוא לא ניסה, רעיון שבעזרת ה’ יעזור לך מאוד”.
התברר כי ישנה תרופה יקרה ביותר, שלצורך קבלתה נדרשת בקשה מיוחדת של הרופא המטפל. לאחר ששמע ממנהלת המחלקה על תרופה נדירה זו, צירף את בקשתו, ובתוך זמן קצר חל שיפור גם אצל הבת. ב”ה.

הכל בזכות ביצוע של תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח, כפשוטו ממש.

מקור: http://hageula.com/call_of_salvation/now/18357.htm
© האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...