סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

הדולר שהכריע את הבחירות בברזיל

bolsonaruמאחורי המהפך השלטוני שהתחולל לאחרונה בברזיל, עומד סיפור מופת מדהים המתחיל בשטר של דולר מהרבי שליט”א מלך המשיח שקיבל ר’ ברוך רוזנפלד “עבור ברזיל”, בשנת תשנ”ב.

מתברר כי מאחורי המהפך המשמעותי ביותר שהתחולל לאחרונה בברזיל. בשינוי שלטוני עמוק ועליה של תומכי ישראל לשלטון, מסתתר סיפור מופת מדהים, המתחיל בשטר של דולר מהרבי שליט”א מלך המשיח. הסיפור התפרסם השבוע באתר moshiach.ru מפי השליח בברזיל, הרב אברהם בפנר, שחשף אותו בכינוס השלוחים לפני כשבועיים.

מאז תחילת שנות השבעים, השלטון במדינה, שהיא החמישית בגודלה בעולם, הייתה קרובה לקומוניסטים. לאחר מלחמת יום כיפור, קירר השלטון את יחסיו עם ישראל, כשבמקביל הם מפתחים את הקשרים עם המדינות הערביות. כלכלת המדינה הלכה והדרדרה, מה שהוביל יהודים רבים לחשוב על עליה ארצה.

לפני 26 שנים ׁ(שנת תשנ”ב – 92′) החליט ר’ ברוך רוזנפלד מריו דה ז’נירו, החליט לנסוע אל הרבי שליט”א מלך המשיח, כדי לשאול כמה שאלות שעלו אצלו ובעיקר האם לעזוב את ברזיל ולעשות עליה לארץ ישראל. אלא שהמצב הכלכלי ניכר גם אצל משפחתו, והוא התקשה לגייס את סכום הכסף לרכישת כרטיס הטיסה.

מספר חודשים לאחר מכן, לקראת י’ שבט באותה שנה, נודע לו על חב”דניק המארגן הגרלה על נסיעה לרבי שליט”א מלך המשיח, כשמכל המשתתפים, הנותנים סכום סמלי יזכה נציג לנסוע לניו יורק ליום קבלת הנשיאות. ברוך שרכש כרטיס, הופתע לשמוע שאכן הוא זכה והתארגן לנסיעה. במחשבתו היו אותן שאלות אותן ביקש להציג לרבי שליט”א מלך המשיח ולקבל את עצותיו.

אלא שברגע הגיעו במהלך חלוקת הדולרים, הוא גילה כי הזמן הקצר לא מאפשר לו לשאול את כל שאלותיו. מייד לאחר ששאל שתי שאלות, הזכיר את בני משפחתו לברכה וקיבל שני דולרים. באותו רגע החליט לשאול גם על העליה ארצה. הרבי שליט”א מלך המשיח עצר אותו, והושיט לו להפתעתו שטר נוסף, באומרו: “זה בשביל ברזיל”.

לא הייתה לו אפשרות לברר מה עליו לעשות עם שטר זה שניתן לו “בשביל ברזיל”, הנוסח הלא שגרתי אמנם הבהיר לו שעליו להשאר בארץ הולדתו, אך בנתיים שמר הוא את השטר אצלו ליום בו הוא יידע מה עליו לעשות בו.

השלטון בברזיל עבר כמה שינויים, כשבעשור האחרון עלו שם לנשיאות אנשי השמאל, שקידמו את ההכרה ברשות הפלסטינית. חשיפות פרשיות שחיתות בקרב ראשי המפלגות הובילה השנה, למערכת בחירות סוערת.

המדינה נקרעה בין שני המועמדים הבולטים, משמאל ומימין. ז’איר בולסונארו מועמד הימין הבטיח במהלך קמפיין הבחירות את אהדתו לעם ישראל, כשהבטיח את סילוק הנציגות הפלסטינית מברזיל, העברת השגרירות לירושלים, וביקור מדיני ראשון בישראל.

לא היה ספק בכוונותיו, מה שהוביל את אחד ממתנגדיו לפגוע בו, באמצעות סכין שפצעה אותו קשות לפני מספר חודשים. בעודו מועבר לטיפול, הוא ביקש להעבירו לבית הרפואה היהודי, שם הוצב תחת אבטחה כבדה כשאין אפשרות להגיע אליו.

כאן נכנס לתמונה ר’ ברוך, שהבין כי את השטר שבידו עליו להעביר למועמד לנשיאות. אלא שהוא לא מצא דרך להגיע אליו, בצר לו הוא יצר קשר עם מארגן ההגרלה שהביאה אותו בזמנו אל הרבי שליט”א מלך המשיח, וסיפר לו כי אותו שטר בידיו ממתין להעברתו. “מה הבעיה? הבן שלי הוא מנהל מערך האבטחה של בית הרפואה. עוד היום הוא יעביר לו את הדולר”. תמונת המועמד מחזיק את השטר, כבשה את כותרות החדשות במדינה.

בחירתו לפני כחודש, הייתה השלמת המהפך, עוד מהפך בקרב האומות בהשפעת פעולותיו של הרבי שליט”א מלך המשיח.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...