סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

הקאדילאק הצהובה

lior-benshbo-450-meשנת תשס”ז (2007 למינינם). במסגרת ה”מבצע תפילין” שבחורים בקבוצה עושים במנהטן, אני והבחור שהלך איתי למבצעים (בדרך כלל הולכים בזוגות) נהגנו לחלק תמונות של הרבי מלך המשיח שליטא. היינו נוסעים מידי יום למנהטן ברכבת תחתית, ה”סאבוויי”. הנסיעה בסאבוויי לא היתה מתאימה לי, בגלל הטורח שבטלטול כו’, ולא נעים שנשים יושבות לידך וכ’. אז עלה לי רעיון לקנות רכב ואיתו ליסוע למנהטן. השותף שלי למבצעים בעל אזרחות אמרקאית הסכים לקחת את זה על עצמו וגם הציע שנכסה את הרכב בטפטים שילוט משיח ויחי אדוננו.

נסענו למנהטן לברר על רכבים מדגם של הרבי מלך המשיח, ומצאנו חנות שמוכרת קאדילאקים. מצאנו קאדילאק שנת 2005 משומשת עם קילומטראג’ נמוך, עשינו ליסינג עליה במחיר של 500 דולר בחודש. לאחר זמן קצר העברנו אותה לעיטוף בבורו פארק והרכב יצא מטופט ביחי אדוננו תמונה ענקית של הרבי מלך המשיח על מכסה המנוע דגל משיח, על החלונות ועוד. וכך נסענו ברכב כל יום למנהטן למבצעים .

בזמן שהיה לנו את הקאדילאק עם הטיפוט של היחי אדוננו הרבה בחורים ב770 בית משיח נגשו אתי וביקשו להשתמש ברכב. ולא ידעתי מה לעשות האם לתת כל הזמן לתת לבחורים אולי רק כמה פעמים או לכולם. כמובן ששאלתי את הרבי מלך המשיח שליטא באיגרות קודש והוא ענה לי שצריך להתנהג בחסד כמו אברהם אבינו לתת למי שרצה וכך עשיתי

בשנה תשס”ח 2008 למינינם הכל התחיל על הבימה ב-770, בית משיח. ישבנו כמה בחורים ודיסקסנו על עניני משיח וגאולה והעלנו כמה רעיונות בעניני משיח אני ליאור יוסף בן שבו שאז הייתי בחור העליתי רעיון שיכול להביא את ההתגלות של הרבי מלך המשיח שליטא. הרעיון היה להקים צוות הפקה לסרט הוליוודי על הרבי מלך המשיח שליטא שבהמשך הגענו למסקנה שבחלקו או רובו יהיה באנימציה תלת מימדית.

בזמן ההוא היינו אני ובחור נוסף היינו נוסעים למנהטן מידי יום ומחלקים תמונות של הרבי מלך המשיח שליטא לאנשים עוברים ושבים. בהמשך לדיבורינו על הבימה ב770 אני לקחתי את העניין ברצינות והכנתי תסריט של הסרט שמתאר את חייו של הרבי מלך המשיח שליטא מילדותו, מתאר את יעודי הגאולה, מראה על הענין שהרי הוא המשיח והוא וחי וקיים.

אני והבחור השני הדפסנו עותקים של התסריט והתחלנו לחפש משקיעים או תורמים לסרט במקביל למבצעים במנהטן של חלוקת תמונות של הרבי מלך המשיח שליטא. באחד הימים שהיינו עושים מבצעים הגענו לבניין של טראמפ שבזמנו עדיין לא היה נשיא ארה”ב ועלה לי רעיון להתרים אותו על הסרט נכנסנו לבניין שלו הממוקם בלקסינטון אווניו במנהטן ניגשתי לשומר וביקשתי להיפגש עם טראמפ. הוא לא הסכים אז יצאנו מהבנין ועברנו לחלוקת תמונות ברחוב מקביל ב5 אווניו – איזור עשיר במנהטן. בזמן שחילקתי תמונות של הרבי מלך המשיח לעוברים ושבים, שמתי לב שלידנו יש בניין דומה לבניין של טראמפ (הוא מצפה את הכניסה לבנין בדמוי זהב).

שאלתי את השומר בבנין למי שייך הבניין הוא אמר לי שזה של טראמפ. אז שאלתי אותו אם הוא גר כאן הוא אמר לי שלא, אבל הבת שלו איוונקה (שהיום קוראים לה יעל) גרה כאן. מיד עלה לי רעיון להגיע אליו דרכה. באחד הימים שהיינו מחלקים שם תמונות היא יצאה מהבניין ונכנסה לרכב עם נהג. ביום אחר זיהיתי את הרכב עם הנהג שמחכה לה שתרד. ניגשתי מייד לנהג הבאתי לו תמונה של הרבי מלך המשיח ואת התסריט וביקשתי ממנו לתת לה את זה שתגיע.

לאחרי כן שחזרנו לשם ראיתי את הנהג מחכה לה שאלתי אם נתן לה את התמונה והתסריט והוא אמר שכן וזה פעל את פעולתו .

בחזרה לעניננו אני וחברי הבחור המשכנו לעשות מבצעים ברחבי ניויורק חלוקת תמונות של הרבי מלך המשיח שליטא.

בהמשך הצלחנו לארגן הלוואה של 36000 דולר להתחיל את הפרויקט ענק להפיק סרט על הרבי מלך המשיח שליטא באורך מלא לקולנוע השכרנו משרד במנהטן בפארק אווניו. קנינו קנינו ציוד מתאים להכנת הסרט והיינו בשלב להשיג את צוות ההפקה של הסרט אבל מסיבות שונות של תקציב ועוד סיבות נוספות הפרויקט עדיין לא יצא לפועל עדיין.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...