סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

שיחת הטלפון הגורלית בשלוש לפנות בוקר

boltonכל אחד ומתנת יום ההולדת שלו. אבל לעיתים זה הרבה יותר. מספר על כך הרב יוסף חיים בולטון ממירון שבגליל. במסגרת עבודתי באימון אישי (קאוצ’ינג) בפרט בתחום “שלום בית” וחינוך, פנו אלי זוג מירושלים ובקשו את עזרתי.

בני הזוג הגיעו למשרדי בירושלים, שם נוכחתי לראות כי מדובר בבני זוג שאינן שומרי מצות. הם ישבו וסיפרו את סיפור חייהם שלא היה פשוט כלל ועיקר. הקשבתי, שאלתי שאלות והתמונה שהתקבלה לא הייתה מעודדת כלל. השניים נשאו איתם מטעני ילדות קשים.

כשראיתי את התמונה הכוללת, הבנתי שזה גדול עלי. לא אני האיש שיכול לטפל בזה. כך גם הודעתי להם “זה גדול עלי. תנסו אפיקים אחרים”, אמרתי ונפרדנו.

הגעתי למירון בשעה 1:30 לאחר חצות. עליתי לציון הרשב”י להתפלל מעריב. בסיום נטלתי כרך אגרות הקודש שהיה מונח שם, כדי לקרוא כמנהגי מידי לילה, שלושה מכתבים.

במכתב בצד ימין הרבי שליט”א מלך המשיח העיר לרופא מסויים על כך שהוא אינו מוכן לטפל בבני זוג והרי ניתנה לו הזכות לרפא. ויתכן והוא צריך להתחזק באמונה שהכל בהשגחה פרטית והקב”ה נותן לרופא את הזכות לרפא והוא צריך לממש זכות זו.

במכתב השני הוא האיץ בכותב שלא יתעכב, על אף השעה המאוחרת, לבשר בשורות טובות, כיון שיש יהודים שתלויים בזה וישמחו בזה.
ליותר מזה לא הייתי צריך, הבנתי שעלי לנסות בכל אופן. לא רציתי לומר להם על התשובה באגרות הקודש… מה הם יחשבו.

השעה הייתה כבר רבע לשלוש לפנות בוקר. החלטתי להתקשר. ואם לא יענו לי, זה סימן שזה לא עבורי. ואז להפתעי כבר בצילצול הראשון ענה לי הבעל. “מה אתם לא ישנים?”, שאלתי.

“לאחר שהודעת לנו שאתה לא יכול לעזור לנו. אנחנו מנסים לעכל את חומרת מצבנו. זה שבר אותנו לחלוטין”. “אוקיי, אז אני מתקשר כדי להודיע לכם שהחלטתי לנסות בכל אופן”. וקבענו פגישה.

למותר לציין שבתוך זמן קצר ההצלחה האירה לנו פנים ובברכת הרבי שליט”א מלך המשיח, הזוג זכו לשלום בית אמיתי ביניהם. במהלך הפגישות נוצר ביננו קשר טוב, כך שליום הולדתי בסוכות הזמנתי אותם להתוועדות יום הולדת.

לקראת סיום, מספרת האשה: בהזדמנות זו רציתי שתדע מי עמד מאחורי החלטתך להתמודד עם הסיפור שלנו. כשחזרנו ממך היינו שבורים. לקחתי את תמונת הרבי שליט”א מלך המשיח (תוך שהיא שולפת כרטיס משיח ומראה לי) ואמרתי בדמעות: רבי, אם הרב בולטון הוא חסיד שלך, אזי תגרום לו שיסכים לעזור לנו”.. ואז אתה התקשרת..

“ועכשיו אספר לכם, מדוע אכן התקשרתי מחדש בשלוש בבוקר”. נגשתי לארון הספרים והצאתי את כרך האגרות קודש והראתי להם את התשובה, האשה הייתה בהתרגשות עצומה דמעות עמדו בעיניה.

“וכעת אמרתי, שכולנו יודעים מי עמד מאחורי הסיפור, צריכים להכיר לו תודה. והיות ואחד המבצעים עליהם הורה זהו טהרת המשפחה, הצעתי שתקחו על עצמכן את הנושא.

לא נדרשתי להכביר במילים. הם החליטו שאכן הם לוקחים את זה על עצמם, ב”ה. הייתה זו מתנת יום הולדת והרבה יותר.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...