סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

כלי הברכה – טלית קטן

igrot-kodesh-write-bookהתוועדויות מאז ומתמיד הינן המקום והזמן לשמיעת סיפורי מופתים ובפרט בהתוועדות שבמרכזה עומדת ההתקשרות לרבי שליט”א מלך המשיח. אכן בהתוועדות נשים שנערכה במוצאי שבת פרשת בא, במושב ינוב שבאיזור השרון, לקראת י’-י”א שבט יום העליה לנשיאות של הרבי שליט”א מלך המשיח, עם הכניסה לשנת ה”חיים” לנשיאותו, בה השתתפו נשים רבות מישובי האיזור, במהלכה סיפרה אחת המשתתפות, מרת ליזי בריגה על משהו שהיא עצמה הייתה עדה לו:

“אחי הצעיר, עוד כתינוק בן חודשיים, אושפז בבית הרפואה לאחר שחלה בדלקת ריאות. במהלך הבדיקות גילו כי הוא סובל מחוסר בכדוריות דם אדומות. ההומגלובין שלו בדם היה נמוך ביותר (הגיע לערך נמוך של 3).

כתרופה מיידית הוא החל לקבל מנות דם. הרופאים לא הצליחו לעלות על הגורם לחוסר דם, אך המשיכו במתן מנות דם. כל שבועיים שלושה הורי נאלצו לנסוע איתו לבית הרפואה על מנת לקבל מנות דם. כך זה נמשך לצערנו, כמה שנים.

לאימי כבר היה קשר לחב”ד. היא השתתפה בפעילויות של הרב עמרם שעתל מנהל בית חב”ד בתל מונד, ובשיעורי התניא של הרבנית רחל נועם.
הקשר שלנו לחב”ד התחזק עם כניסתי ללמוד בתיכון לבנות בחב”ד נתניה. מעתה אך טבעי היה שנושא הכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש יעלה לא אחת בביתנו. אכן בשלב מסויים הורי כתבו לרבי שליט”א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש ובקשו את ברכתו לרפואת אחי דוד.

התשובה באגרות קודש הכילה לצד הברכה לבריאות ולבשר בשורות טובות, הייתה גם התייחסות לכמה עניינים בתורה ומצות בהם הייתה המלצה להתחזק:

א. בדיקת מזוזות. ב. הקפדה ללבוש טלית קטן. במכתב התשובה נזכר שגם האב וגם הבן יקחו על עצמם להקפיד על טלית קטן (ציצית). ג. ללמוד משניות. ד. שהאמא תתן צדקה לפני הדלקת נרות שבת וחג לזכות רבי מאיר בעל הנס. וזאת מלבד ההוראות הכלליות שהנהגת הבית תהיה בדרך התורה והמצות. והתחזקות בבטחון בהשם יתברך.

הורי התייחסו לכמה עניינים מתוכן המכתב כלימוד המשניות ונתינת הצדקה לפני הדלקת נרות השבת, אך משום מה נושא הטלית קטן לא בוצע.

וכך למרות שבמכתב התשובה הכילה ברכה גדולה, לא ראינו כל שינוי לטובה. אחי עדיין המשיך לקבל את מנות הדם. היו זמנים שאפילו אני הייתי לוקחת אותו לבית הרפואה לקבלת “הטיפול” הקבוע. מזמן לזמן עוררתי את הורי על כך שעדיין לא עשינו את הכלי בשלימות לקבלת הברכה, היות ולא מומש נושא הטלית קטן.

השינוי לטובה החל לפני הבר מצוה של אחי דוד. היה זה כנראה עת רצון. אבי החליט שחייבים לממש את הוראת הרבי שליט”א מלך המשיח כפשוטו ממש. גם אחי וגם אבי קבלו על עצמם להקפיד על נושא הטלית קטן וההבטחה לבשורות טובות לא אחרה לבוא.

מצבו הבריאותי של אחי השתנה לחלוטין לטובה, ברוך השם. מאז כבר חלפו כמה שנים, וב”ה הבדיקות תקינות ואין צורך במנות דם.

מילוי הוראותיו הקדושות, הינה הכלי לקבלת ברכותיו הקדושות של הרבי שליט”א מלך המשיח.

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...