סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

דודי שומנפלד

דודי שומנפלד

העיתונאי ואיש התקשרות דודי שומנפלד מלווה את חב”ד כבר עשרות שנים, בצעירותו אף התנדב במשך שנים בדוכן חב”ד בכותל המערבי. בבחירות האחרונות הוא רץ לכנסת במפלגת ‘יחד’ שכזכור לא עברה את אחוז החסימה, אבל הוא סובר שידע זאת מראש בזכות תשובה שזכה לקבל מהרבי מלך המשיח שליט”א באמצעות האגרות קודש.

היית פעם אצל הרבי מלך השמיח?

בשנת תשמ”ט למדתי בכולל חסידות בבני ברק וזכיתי בגורל להיות נציג הכולל לנסוע לרבי. בהתחלה התלבטתי האם לנסוע והחלטתי לפתוח בספר קודש ולחפש רמז. ואכן כך עשיתי והיה מדובר על נסיעה. הבנתי שאני צריך לנסוע ונסעתי לחג השבועות. בהתוועדות של הרבי, היינו שני שטריימלים בכל הזאל הגדול – אני ואחיו של אדמו”ר מרחמסטריבקא, הוא עמד על הפירמידה ממול ואני זכיתי בכבוד גדול והושיבו אותי בשולחן המכובדים שמול הרבי. באמצע השיחה הרבי החל לדבר על גורלות. צמרמורת אחזה בי כי הבנתי שהרבי מדבר אליי. עד היום כל פעם שאני לומד את השיחה הזאת עוברת עליי התרגשות גדולה. אני קורא את המילים ומרגיש את הצמרמורת שאחזה בי וחוזר בזכרוני אל המבט של הרבי.

כשהגעתי ל-770, ראיתי את הרבי ומה שתפס אותי היתה דוקא הפשטות של הרבי בעת התפילה, בעת אמירת השיחות וכן הלאה. באותם רגעים ידעתי מיהו משה רבינו של דורנו. כשנמצאים אצל הרבי לא צריך “אמונה”, שם רואים ברור את הדברים. כשעומדים מול הרבי, ניצבים מול המלך והספקות נעלמים.

במסגרת תפקידי כעיתונאי, ראיינתי ראשי ממשלה ואישים בכירים, אך זה אף פעם לא גרם לי להתרגשות. אבל כאשר עברתי מול הרבי כמה פעמים כל פעם החלטתי לבקש ברכה אך כשעמדתי מול הרבי פשוט לא הצלחתי להוציא הגה. העיינים והמבט החודר לא איפשרו לי לפצות את פי. מי שלא היה שם – לא יבין. הרבי זה ‘אמת’.

כתבת לרבי באמצעות האגרות קודש?

אספר לך סיפור. יש לי שכן במגדל העמק, חסיד חב”ד. בבחירות האחרונות בהן התמודדתי ברשימת ‘יחד’ בראשות אלי ישי, הוא פגש אותי והציע לי לכתוב לרבי. כתבנו על ההתמודדות והכנסו לאגרות קודש. בעמוד שנפתח תפסו את עיניי המילים “שלום אין קץ”. האותיות שלנו בקלפי היו ‘קץ’ ובאותו רגע החוורתי והבנתי שאנחנו לא נעבור… כהרבי כותב אין ‘קץ’ אז אין ‘קץ’!

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...