סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

השידוך שהצליח

דן חש כי מיום ליום הייאוש גובר עליו. “האם נגזר עלי משמים שלא אתחתן לעולמים” הרהר דן לעצמו. חבר טוב המליץ לדן ללכת לקריאה בכף יד. “מה כבר יש לך להפסיד… פסק החבר בנחרצות מהולה ברחמנות. לבסוף מצא דן את עצמו ניצב בדוכן לניבוי העתיד על-פי אבחון כף היד. לאחר תשלום כהוגן הושיט את ידו וחיכה בקוצר רוח למוצא פיו של היושב למולו. דן ידע שברגעים הבאים הוא יתבשר על עתידו וגורל חייו.

לאחר מספר דקות מורטות עצבים נשמע ‘פסק הדין’ מפי המאבחן: “הקשב חבר, אתה בבעיה רצינית, בשני היידים קו החיים שלך נוטה שמאלה, קו הגורל, גם הוא נראה לא משהו. אני מצטער לומר לך, יהיו לך קשיים רבים במציאת הזיווג”.

בשונה מחבריו, דן לא האמין כל-כך במזלות וכירולוגיה, אבל הפסקנות אודות מר גורלו הגבירה בתוכו את הייאוש. “זהו אני גמור, המזל שלי דפוק וצריך להשלים עם זה”.

דן ניסה ללא הרף למצוא את זיווגו המיוחל אך בתוכו לא הפסיקה לקנן המחשבה הטורדנית אודות הקווים בכף ידו המעכבים את זיווגו…

beit-chinuchחלפו שנים. ביום בהיר אחד בחודש תמוז תשע”ג (2013) פגש דן את הרב נתניאל זיס מבית ספר חב”ד “בית חינוך ליובאוויטש” בכפר חב”ד. “שמע ידידי” אמר לו הרב זיס בחיוך, “מי שנותן צדקה לילדים שלומדים תורה, מרויח בטוח – זה בדוק”.

דן החליט לנסות. הוא העביר סכום צדקה מכובד לרב זיס. הרב זיס סיים את השיחה בהתחייבות “אבקש בשבילך ברכה מהרבי שליט”א מלובביץ’ המלך המשיח ב”אגרות קודש”, למה אתה צריך ברכה? “אני צריך שידוך” ענה דן וזיק תקווה האיר את עיניו. הוא הרגיש שהפעם זה משהו אחר.

הרב זיס ביקש מהרבי ברכה עבור דן והתשובה המדהימה לפניכם (“אגרות קודש” חלק ט, אגרת ב׳תתמח):

שלום וברכה!

במענה על מכתבו מכ’ תמוז, הנה נבהלתי לקרות בו ששמע חוות דעת יהודי המבין בחכמת היד שאמר לו שע״פ שראה בשרטוטי ידו הנה טרחתו בשידוכין כו׳ ושואל חוות דעתי בזה. ולפלא ולתמי׳ גדולה שאלתו בזה כיוו שזהו היפך פסק תוה״ק תורת חיים ותורת עולם אשר רק על פי׳ יושק כל עניני העולם בכלל ובפרט והוא שכל אחד ואחד צריך להשתדל לישא אשה וכמבואר בש״ס ופוסקים ראשונים ואחרונים בפשיטות ויטיח דעתו לגמרי מכל האמור ואומר היפך השולחן ערוך כי התורה שולטת אפילו על המציאות ובפרט ויעשה בזה במרץ המתאים וכל הרוצה לטהר (שזהו נעשה ע״י הנהגה ע״פ התורה) מסייעין לו ומסייעין לשון רבים הן מלמעלה והן מלמטה הן למעלה מהטבע והן בטבע והשי״ת יצליחו לבשר טוב בזה מתוך שמחה.
בברכה.

דן נדהם מהתשובה. הוא הבין שההליכה לאבחון בכף יד היתה טעות, והמחשבות שבאו בעקבות זאת הם אלה שתקעו אותו במציאת זיווגו. הוא החליט ליישם את הוראות הרבי שליט”א מלך המשיח כפי שמופיעות במכתב וכעבור מספר חודשים מצא דן את זיווגו וכיום הם חיים באושר ובשמחה.

גם אתם יכולים לתרום ל”בית חינוך ליובאוויטש”! נייד: 0523977054

g3

g1

g2

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...