סיפורי ניסים מאגרות קודש

סיפורי מופת אישיים וניסי הרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות אגרות קודש

כשלא מופיע “רפואה שלמה”

igrot-kodesh-write-bookאלפי איש נכנסים מידי יום לאתר אגרות קודש www.igrot.com (עברית, אנגלית, רוסית, ספרדית) רואים נפלאות, ומנהלים את כל ההחלטות בחיים היום יומיים באמצעות התקשרות לרבי באגרות קודש. בסרטון זה, מדבר הרב שלום לוגוב, מתכנת מכפר חב”ד שהקים ומפעיל את אתר אגרות קודש, על כמה ניסים אחרונים שהיה עד להם.

נא לבצע את הנחיות בכתיבת מכתב לרבי שליט”א מלך המשיח בכניסה לאתר. התשובה מתקבלת באופן אקראי [=”השגחה פרטית] מאחד מעשרת אלפים דפים סרוקים מתוך עשרות כרכים של מכתבי הרבי שליט”א מלך המשיח.

תשובת הרבי שליט”א מלך המשיח לשאלה ששאלת נמצאת במקום בו פתחת. שמור את הקישור, יהיה קשה מאד, אולי בלתי אפשרי לחזור אליו אם תצא מהדף.

אם אינך מבין את התשובה שקיבלת, עבור ללשונית “צור קשר”, שם יש מספר רבנים שעונים לפונים, ומסבירים את התשובה. הכניסה לאתר, השאלה והתשובה – לא עולה כסף, וגם הרבנים שמפרשים את התשובה לא מבקשים כסף על השירות.

להלן אחד הסיפורים כפי שמספר הרב לוגוב כפי שנדפס ב”שיחת הגאולה”:

בקונגרס משיח שהתקיים בתחילת השבוע (ז’ אדר שני תשע”ד, 9.3.2014) בראשון לציון, היווה הזדמנות פז לשמוע על הניסים, באמצעות הכתיבה לרבי שליט”א מלך המשיח, ב”אגרות קודש”. על אחד מהם מספר הרב שלום לוגב מכפר חב”ד מנהל האתר “אגרות קום”.

ערב שבת קודש לפני כשבועיים, מתקשר חברי שמעון, דיי לחוץ ובפיו בקשת דחופה עזרה בהבנת תשובה מהרבי מלך המשיח שליט”א, שהתקבלה באגרות קודש, כרך כ’ עמ’ ח’-ט’.

בראש המכתב צויין: “במענה למכתבו מערב יום הקדוש”. ראיתי בזה עניין של השגחה פרטית גלויה. בהמשך נכתבה ברכה והוראה: “טראכט גוט וועט זיין גוט” (חשוב טוב יהיה טוב), ויוכל לבשר טוב בתוכן מכתבו כנ”ל… – להפיץ תורת ה’ בכל מקום שידו מגעת והרי לכ”ז זקוקים לגוף בריא ושלם שמדרכי השם הוא. המצפה לבשו”ט ובברכת חג שמח”. ובעמוד השני: “זה עתה נתקבל מכתבו השני .. – מבשר טוב הנ”ל. ופסק-דין רז”ל שכל שמטיבין לו הרי זה לאריכות ימים ושנים טובות..”.

חברי שנשמע לחוץ ביותר, קבל על עצמו להשתדל יותר בהפצת יהדות, אך דרש ממני במפגיע “תאמר לי, יש שם התייחסות לרפואה שלמה או לא ?!

“אינני מוצא כאן ביטוי מפרש של “לרפואה שלימה”, רק ציון העובדה שלהפצת תורת ה’ זקוקים ל”גוף בריא ושלם” וזה גם מדרכי ה’, ו”בשורות טובות”. שמעון שהיה ממש לחוץ סיים את השיחה.

שעה לאחר מכן, התיישבתי לתרגם עבור מישהו את אחד ה”אגרות קודש”, ושם דווקא כן ראיתי שימוש בביטוי “רפואה קרוב”. כעת הפריע לי במידה מסויימת, מדוע אכן במכתב של חברי שמעון, לא הייתה התייחסות כזו? מן הסתם הדבר היה מרגיע אותו. בהכרח שיש כאן משהו טוב, אבל מה..

לפתע הבזיק במוחי רעיון. התקשרתי אליו: “תשמע שמעון, בשיחה הקודמת, היית מאוד לחוץ, בגלל שלא היה ביטוי של “רפואה שלמה”. אז רציתי רק לומר לך את דעתי. העדר התייחסות כזו נובע מסיבה מאוד חיובית. אתה בריא לחלוטין ואינך חולה ולכן אין צורך בהתבטאות כזו. “רפואה שלמה”

שמעון הירהר מעט ואמר שיספר לי את כל פרטי הסיפור. התברר שבאותו בוקר, אשתו הבחינה בכתם מוזר בראשו. הוא ביקש ממנה לצלם את הכתם ושלח את הצילום באמצעות הטלפון, לאיבחון לרופא עור.

נוהל מוכר במסגרת עבודתו בתיירות רפואית. צילום המקום החשוד הועבר לרופא המומחה לצורכי איבחון. לא חלף אלא זמן קצר והרופא התקשר והודיע לו נחרצות כי הוא כי חייב להגיע אליו בדחיפות.

לפני היציאה שמעון הספיק לכתוב לרבי שליט”א מלך המשיח ולקבל את התשובה, דלעיל. בתוצאות הכתיבה יכול היה להיווכח, בתוך זמן קצר.

“הייתי אצל הרופא שבחן הכתם, הביט בפליאה בצילום, אך לבסוף פסק ברורות: אין לך כלום, הכל תקין”.

“כעת לנוכח הנס”, מספר הרב לוגוב, “הסבתי את תשומת ליבו לחלקו השני של המכתב: “זה עתה נתקבל מכתבו השני – מבשר טוב הנ”ל. ופסק-דין רז”ל שכל שמטיבין לו הרי זה לאריכות ימים ושנים טובות..”.

מאת: אתר הגואלה

2 Responses so far.

  1. אסף אלברט אברהם says:

    קיבלתי מסר לפני כמה שנים לשלוח פקס לרבנו ולא עשיתי זאת והנה כנראה הגיעו מים עד נפש ואני אולימחכהלנס
    שהיתי באפריקה כ10 שנים כאילו שבמתכוון הארץ הקדושה הקיאה אותי לגלות וחזרתי לארץ אני לא מוצא את עצמי אני בן 59

    • אסף אלברט אברהם says:

      אני ממשיך בסיפורי אני כעת בארץ אבל אני מרגיש נכות נפשית אני מקובע אל המיטה ישן הרבה ואני מבקש את ברכתכם לצאת מהייסורים האלה
      אני מברך אתכם על העזרה שלכם

You must be logged in to post a comment.

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook

נעלם. בבת אחת.

יש בעיות ויש בעיות. יש בעיות קטנות ושוליות, עליהם ...

נס 'על המקום'

היה זה לפני כשבועיים. מספר 'תמימים' - בחורים הלומדים בבית ...

דאגה בלב – יסירנה

  את הסיפור הבא חוויתי מקרוב, משום שגיבורי הסיפור הם ...

לעוררו עוד הפעם

מספרת גברת לימור חדד מבאר שבע: לפני כשנה וחצי, בעלי, ...

בדיקת מזוזה חדשה

שמי איציק בלולו. בדרך כלל אני לא נוהג לכתוב פה ...

פקיחת עיניים למצב קורונה

ביום אחרון של פסח עלו לי כמה רעיונות לגבי מצב  ...

הרבי מליובביץ' הוא המשיח על פי מק

צפו ברב מיכאל לסרי, בסרטון שעלה לרשת בשעות האחרונות: הרבי ...

אלפי פלאות נוספו באתר אגרות קודש

עוד לפני ג' תמוז. כאשר היו מצבים שאי אפשר שהמכתב ...

מכתב אחד והאבן יצאה

אצל רבים ברחבי העולם, הפך האתר אגרות קודש, לכתובת הישירה ...

רותם עבר פעמיים השתלת ריאות. נס ב

ב"ה. שמי רותם שרעבי. גדלתי בקרית ארבע להורים ומשפחה ...